Jan Bodholdt

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Jan Bodholdt.

Preben Jensen

#1

2015-04-30 08:09

Jeg flyttede til Væggerløse i maj sidste år. Der kom et velkomstbrev, med tilbud om rundvisning med borgmesteren. Jeg havde desværre ikke tid den pågældende lørdag, grundet arbejde. Ellers havde jeg mødt. Jeg er i mellemtiden blevet arbejdsløs. Og dermed jobcenter, aktivering m.m. De virkede ikke særlig begavede, men var da meget flinke.
Så var jeg nødt til at sygemelde mig. Det gik også fint, indtil jeg d. 8. marts, lagde et Monty Pyton-klip ind på min FaceBook-profil, og lavede lidt grin med Guldborgsund kommune. to dage senere, fik jeg et meget agressivt og usammenhængende opkald fra min sagsbehandler, Karen Marie Thiesen. Jeg kunne ikke få kontanthjælp for de sidste 4 dage i februar (senere rettet til 3 dage. Hun har lidt svært ved at regne). På trods af, at jeg havde sygemeldt mig hver dag, som reglerne foreskriver. Lægen havde raskmeldt mig, men jeg var alligevel ikke i stand til at møde. Det er sgu for farligt, at bo hernede. Jeg har hævet mine feriepenge, og er i gang med at flytte til Slagelse igen. Når den offentlige service er på så lavt et niveau, bliver man jo skræmt væk hernede fra. Det er ikke uddannelse, man bruger penge på i kommunen. Man skal ikke blive arbejdsløs hernede.

Preben Jensen

#2

2015-04-30 08:14

Jeg skal lige tilføje, at der kun var én ledig læge i Nykøbing. Jeg kan godt forstå, der var plads hos ham. En ukoncentreret herre af udenlandsk herkomst. Han er umulig at kommunikere med!