Pisiffik Ilulissat

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Pisiffik Ilulissat.


Gæst

#1

2015-06-05 01:14

Hvorfor underskrev du denne underskriftindsamling?

Jeg er træt af at der mangler altid varer i hyldernr i Pisiffik Ilulissat også i Spar butikkerne

Gæst

#2 Re:

2015-06-05 01:18

#1: -  

 Jeg håber der kommer flere underskrifter, så vi kan sende dette til pisiffiks hovedkontor.

Det kan ikke passe, at der er skib hver eneste uge og der mangler varer hele tiden


Gæst

#3

2015-06-05 01:24

I alt for mange år har hylderne været tomme uanset årstid. Sommeren er rigtig slem, når byen er fyldt med turister... pinligt!

Gæst

#4

2015-06-05 02:28

Hvorfor underskrev du denne underskriftindsamling?
Fordi jeg er træt af at det mangler altid i pisiffik og spar det er nu nok vi er nødt til at gøre noget

Gæst

#5

2015-06-05 02:28

Fuldstændig eni. Derudover mangler der fedtfattig pålæg,ost, diabetikervarer o.lign. der er altid masser af vin,spiritus og chips samt slik, og ikke mindst en masse tiervarer som bare fylder en bondegård-den plads kan sagtens bruges til dagligvaresortiment. Sådan har pisiffik kørt i efterhånden 4-5 år. Tænker de ikke på det turistby, og konfirmationsperioder, og at der kommer mange studerende og familie pø sommerferie.
Frank

#6 Re:

2015-06-19 01:34

#4: -  

Jamen, så gør dog noget. Hvad med at oprette en konkurrerende forretning, der fører alle de varer i gerne vil have? Hvis de eksisterende virkelig er så dårlige, så burde de da være ret enkle at udkonkurrere.

Jeg tror ikke I kommer langt med at brokke jer over udbuddet af varer i de eksisterende forretninger. De sælger det, de kan tjene penge på, og når der er mange varer de ikke har, så er forklaringen nok, at det ikke kan betale sig. At have en forretning er udelukkende et spørgsmål om at tjene penge, ikke at opfylde alle kundernes behov, og uden konkurrence kan man stort set gøre som det passer en.


Gæst

#7

2015-07-28 11:24

Ingasappaallaaqaammi

Gæst

#8

2015-07-29 04:26

Sulisullu amerlanerusut! Atsiorpunga.

Gæst

#9

2015-07-29 05:17

Problemet med manglende dagligdagsvarer har efterhånden stået på i et par år. Ydermere er frugt- og grøntsagsafdelingen dybt kritisabelt; der er ALTID rådden og muggen frugt og grønt i afdelingen. Det er ulækkert! Det er mere reglen end undtagelsen, at gulerødderne er mugne. Føj!
Frank Mikaelsen

#10

2015-07-29 12:11

Min storesøster siger de har det samme problem med manglene varer i pilersuisoq i Upernavik.


Gæst

#11

2015-07-29 12:14

Hvorfor flytter i ikke bare til Center Marked? 


Gæst

#12

2015-07-29 13:03

Bare SÅ enig. Når man tager alle trawlere og turister er der jo ingenting tilbage til Ilulissat beboerne. Dette har kørt i mange mange år uden at der er nogen der har taget ansvar fra Butikkerne og handelen.

Gæst

#13

2015-07-29 15:51

Pisiffik må gerne følge med hvad kunderne vil gerne købe. Så er man måske fornuftig nok til investering.
Pisiffik malinnaanersariaqarpoq suut pisiarineqartarnersut isertitsilluarnerussagaluarpoq.

Gæst

#14

2015-07-29 17:05

Fordi det er rigtigt hvad der er skrevet. I deres tilbuddet er der altid der mangler noget, det er simpelthen for dårlig

Gæst

#15

2015-07-29 20:24

Vores Psiffik er al al for ringe.

Gæst

#16

2015-07-29 21:32

Der er aldrig varer i butikken!
Det er pinligt!
Vi er turist by og de tror at de er landet i et U-land!

Gæst

#17

2015-07-29 23:23

Ilumuuvittumik illoqarfissuaq taama inuttutingisoq amingaateqarpallaaqaaq, taamalumi Pisiffik angeq!

Gæst

#18

2015-07-30 11:45

Pisiffiks alle medarbejder og topcheferne i direktionen burde komme med bedre samarbejde og forbedre skibsbestillinger fremover!!

Gæst

#19

2015-07-30 17:52

Problemet har der været hele tiden, uden nogen fra Pisiffiks ledelse vil have problemet til livs, derfor er det på tide at får det løst permanent.

Gæst

#20

2015-07-30 17:57

Sodavand, øl/spiritus samt fladskærms-tv er aldrig en mangelvare i Pisiffiken i Ilulissat, men hylderne med friske grønsager, pålæg, ost m.v. er ofte tomme :-(

Gæst

#21 Re:

2015-07-30 18:00

#11: -  

 Har ikke råd til at køde dagligvare i CM, kun deres tilbud går jeg efter


Gæst

#22

2015-07-30 19:59

Jeg har været i mange små steder i Grønland hvor det ikke bliver udsolgt. Køledisken til ost/ pålæg/æg i Pisiffik er ALT for lille, burde være dobbelt så stor. Men ellers er personalet dernede utrolig søde

Gæst

#23

2015-07-30 21:41

Der var ingen madvare at købe i april måned, tomme hylder og en masse gode undskyldninger i pisiffik ilulissat. Jeg har taget billeder af tomme hylder, minder mig om dengang i 70erserne
Fast kunde (tvunget?)

#24 Tydeligt meget ringe ledelse

2015-07-30 23:02

Der er tydeligvis noget galt med ledelsen. Butikken er efter min mening den dårligste bestyrede butik jeg har oplevet. Der er næsten altid garanti for at der er 2-3 varer man mangler og skal derfor lede efter andre steder. Personalet (meget søde) farer rundt, og der er kun 1 kasse linje åbent ved de pressede tidspunkter.

Det er som om at der altid er en palle et eller andet sted som vanskeliggør færden på stedet, og rigtigt nok fylder billig bras delen ALT for meget af de billige (overpris) varer.

Slagteren er ideløs og hygiejnen er ikke i orden, da der meget ofte løber blod mellem kødet.

I længere tid har der lugtet råddent i frugt og grønt, uden nogen tager sig af det.

Bagværk hos bageren får lov til at blive solgt også når det har ligget i nogle dage (har smagt den hårdeste kaj kage fra bageren) og så SKAL der åbenbart rosiner i ALLE kager (også i den der burde være rosinløse)

Jeg tror at butikken skal til at have noget selvransagelse, for den har stor potentiale.   

 

 

A!

#25 Med sikkerhed rådne grøntsager og frugt, tomme hylder og priser der sjældent passer!

2015-07-31 04:39

Det må kunne gøre MEGET bedre!