X-Factor snyder!!<3

Alle ved at citybois ville ryge videre, men fordi at DR eller hvem der lige tæller stemmerne ikke var helt enige, skulle de åbentbart ikke i finalen :))

Tænk over det. Kan i huske sidst der var en fra færøerne? Hun vandt. Hvor ofte er der en fra færøerne med? Ikke særlig tit. Men når der er så kommer den person altid langt. Færøerne snyder med stemmerne. Se på Jógvan. Hvor mange fans syntes i det ser ud til han har? Ikke særlig mange (no offense, han synger godt, men come on!) Hvor mange fans har citybois? ******* MANGE!!  Hvor mange piger er det lige der har delt sedler ud i postkasser hvor der står 'STEM PÅ CIT TIL 1212' SÅ UTROLIGT MANGE!! Har citybois nogle sinde været i farezonen? Nej vel, de har altid haft nok stemmer!! Måske endda flest stemmer af dem alle. Vi vil fandme vædde alt vi ejer på, at der er blevet snydt med stemmerne! Bare vent, imorgen vil alle overskrifterne i nyhederne være 'SNYD I X-FACTOR STEMMER'

tekst fra @cityanthor på instagram :)

DETTE ER BLEVET SKREVET EFTER UNDERSKRIFTS INDSAMLINGEN ER BLEVET  OPRETTET:

Der er også rigtigt mange som har stemt via SMS som ikke har fået deres bekræftigelse.
De har fx. fået en SMS tilbage hvor der står:

disclaimer: det er ikke mit billede, men et jeg fandt på instagram, da jeg ikke selv stemte via SMS :)

Også kære X-Factor.. forklar os lige det her billede? Hvorfor er Citybois en af dem der har fået flest stemmer lige efter Emilie Esther? ;)

@cxtyboiss (instagram)    Kontakt forfatteren af dette andragende