Vores børn hjem nu

Vores piger er taget på fejl grundlag, vi haver aldrig brugt værken alkohol eller stoffer. Vi haver aldrig vært voldige, vi haver troende livssyn og er af jødisk afstamning . Vores eldste pige haver givet klart udsagn fra hun var 7 at hun vil hjem. Vores yngste haver også givet udtryk for at hun vil hjem. Vi haver desværre en arvelig genetisk lidelse som også vores børn haver. Det er kun jødiske som haver denne sygdom. Familieafdeling i Hjørring vil ikke teste vores yngste . Og børnerne som haver denne sygdom kan blive hjerneskadet vist de ikke får riktige diet, dieten består af lavkarbo med extra fedt. Sygdommen heder gluctosetransportmangel 1 syndrom ( GLUT1-mangel) er kun 66 personer i verden som haver denne gen fejl. Vi bliver stemplet som mental tilbage ,som rusmisbruger,som psykisk syge. Vi haver ren vandelattest , friske meldt fra psykiatrien , aldri vært bag traumer, aldri brugt nogen som helst form for vold. Dette påstået Hjørring familieafdeling og de haver aldrig lagt et eneste bevis frem på dette. Og vores børn lider under dem. Vores piger stråler op hver gang vi er med dem. Og bagefter græder de meget og vil da ikke tage mad og drikke til sig , dette er børns måde at sige vil vil hjem til mor og far. La Johanna og Magdalena komme hjem nu. IMG_0248.JPGIMG_02492.JPG

Egil Olai og Liv Benthe Rikstad Sjo    Kontakt forfatteren af dette andragende