vis ansvar

Vi må gøre noget!

Vi må gøre noget for at hjælpe alle de stakkels mennesker der er på flugt fra krig og ødelæggelse. I øjeblikket er vores regering overhovedet ikke villig til at tage del i det fælles ansvar det er, at tage hånd om den massive flygtningestrøm, som Europa oplever i disse måneder.

Formålet med denne underskriftindsamling er at vise regeringen, at vi danskere GERNE vil tage ansvar, GERNE vil hjælpe, og at vi GERNE vil åbne vores arme og tage imod flere flygtninge, og hjælpe disse mennesker ved at tilbyde husly og sikkerhed, indtil det igen er sikkert at vende hjem til deres land.

Vi har oprettet en Facebookside med det formål at informere om hvordan indsamlingen går, og for at arrangere en demonstration foran Christiansborg, når tiden er inde til at aflevere underskrifterne til regeringen.

www.facebook.com/visansvar

Lad os vise regeringen og de øvrige politikere at Danmark GERNE vil tage ansvar og at vi gør det med åbne arme.