vindmølleparkvedore

Red Skydebanehuset  og Statenevej 37.

Grønnere energi er godt, men ikke på bekostning af folks hjem. Om ca. En md bliver kommunen forelagt et forslag til en vindmøllepark på Ore ( og ved Barmosen) dette kommer ifølge plantegningen til at betyde at mit barndomshjem Orevej 283, Skydebanehuset og Statenevej 37 nedrives pga afstanden til projektet. En vindmølle af max. 150 mtr højde kræver ifølge lovgivningen en afstand på 600 mtr til nærmeste boliger. Det mener jeg nu godt at planen kunne tage højde for, så min og andres familier ikke skal gøres boligløse og vores barndomshjem jævnes med jorden. Min mor er pensionist og har aligevel, sammen med min bror, igennem 27 år vedligeholdt, renoveret og fornyet huset indvendigt, der ligger mange følelser forbundet med ens hjem, det kan de fleste vist genkende, men her er der også tale om et stort fredeligt naturområde med et kæmpe dyreliv og et meget gammelt kærlighedsforhold fra gående og hundeluftende vordingborgensere.

Skriv under hvis du også synes at det er urimeligt at rive folks huse ned uden at varsko,( min mor fandt ud af det ved at se artiklen hos en veninde.)Hvis du også er bekymret for vindmølleparkens indvirkning på dyrelivet og det rekreative område, tæt på byen, hvis du er enig i at man godt kunne flytte lidt på møllerne så ingen huse behøver at blive nedlagt, det drejer sig om få hundrede meter.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).