Vi vil samle underskrifter ind til beskyttelse af dyr, så de en dag i fremtiden ikke bliver mishandlet eller udnyttet til turistattraktioner

Vi mener at vi bør gøre noget ved den måde dyrene bliver behandlet på, vi er meget imod at de bliver mishandlet, som de gør. Vi mener også at der burde laves en lov, om at dyrene ikke må bruges til underholdning. Problemet er at de trives ikke særlig godt i de shows, som de optræder i. De fleste dør endda under de dårlige omstændigheder.

Den måde man får disse vilde dyr til at optræde er at man nedbryder dem fysisk og psykisk. Når de er helt nedbrudt kan man begynde at træne dem til at adlyde.

Carlo Korse, Bertram Helio & Lærke Holtum    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Carlo Korse, Bertram Helio & Lærke Holtum tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.