Vi vil ikke respekterer gratis arbejdskraft i Danmark.

Den danske befolkning ønsker ikke gratis arbejdskraft i Danmark. Få dog lukket for den misbrug af den danske befolkning. I ødelægger vores danske arbejdspladser. Jeg syntes det er vanvitig at folk skal arbejde meget længer i dag med alt den arbejdsløshed vi har her hjemme i danmark. Jeg må indrømme jeg blev selv fyret ca. 5 måneder før jeg blev 60 år. Jeg havde lige nøjagtig 5 måneders opsigelse, så det passede med da jeg blev 60 år gik jeg af på efterløn. Min mening var jeg vil arbejde til jeg var 62 år. Men sådan skulle det ikke være, der var en fyrings runde, 4 skulle fyres og jeg blev den ene af dem. Skønt jeg brændte for mit job. Jeg blev meget skuffet over den fyring. Følte der ikke var brug for mig længere. De første 3 måneder savnede jeg en del af mine kollegaer og det at komme ud og føle man stadig væk kunne bruges, jeg var rastløs, kunne ikke finde ro. Jeg valgte at gå af på efterløn. Da jeg bestemt ikke ville ud og jagtes og skulle søge ansøgning i massevis uge efter uge. Det kunne jeg mærke det ville min psykiske tilstand, slet ikke kunne klare, efter en fyring i den alder. Og hvem ansætter en på over 60 år. Det er ikke i den alder, man skal skifte job, det er man slet ikke giret op til, det er totalt vanvittigt. Min mand på 60 år skulle under kommune sammenlægningerne skifte afdeling og han fik lige pludselig vrøvl med sit hjerte. Han måtte have hjerte piller. Da han stoppede sit job som 62 år. Gik der ikke ret lang tid så havde han ikke vrøvl, med sit hjerte længere og kunne smide sine hjerte piller. Det var stress symptomer, der havde givet ham vrøvl med hjerte. Hvis ikke det er tankevækkende så ved jeg ikke. Nej jeg syntes, det er totalt vanvittigt, at jagte folk efter de er blevet 60 år. Jeg fatter ikke, at man har valgt; at nedlægge denne ordning. Da mange mennesker bliver fyret, enden de bliver 60. år. De har arbejdet i alle disse år. Hvorfor skal de ikke have lov til at nyde livet på deres ældre dage. Der er så meget arbejdsløshed her hjemme i Danmark. Lad dog alle de unge komme ud og lave noget i stedet for. Mange er røget ud af dagpenge systemet og får ikke en krone nogen steder fra. Mange er også røget på kontanthjælpen og her misbruger man alle de arbejdsløse og dem på kontanthjælpen og de syge. De sendes alle sammen ud i nytte job, praktik, og ud med løn tilskud. I Alle landes kommuner og landes arbejdsgiver inden for alle fagområder. Og de arbejdsløse og dem på kontanthjælp får ikke en krone ekstra for det stykke arbejde de udfører, på lige fod, med deres kolleger. Timmerne tæller, Ingen gang til deres A-kasse. Og det er simpelthen ikke ok. Det er grov udnyttelse af de ledige, og de ældre, og dem på socialhjælp og de syge. De udnyttes alle sammen af dette system. Er det meningen at alle mennesker i Danmark skal sendes gratis ud at arbejde. I det forbandet syge system vi har fået i Danmark. Vogn dog op kære politikker og jer i fagbevægelsen, det system ødelægge, alle vores danske arbejdspladser, i hele Danmark. Prøv og regn ud på landsplan, hvor mange mennesker. Der er sendt ud i nytte job, praktik og ud med løn tilskud. Alle disse mennesker, snydes for rigtigt løn, det er simpelthen noget svineri. Det er grov udnyttelse af disse mennesker. Det er hvid slavehandel og løn dumpning så det basker, få lukket det omgående. Så vil mange af landets kommuner og arbejdsgiveren blive nød til at ansætte folk i massevis. Og folk vil komme ud på den anden side. Af det syge system de hænge i årevis. Det er totalt vanvittigt. Kommunen og arbejdsgiveren tjener kassen, på de spare lønningerne på årsbasis.Tænk sig hvad der kunne, komme ekstra i vores statskasse, hvis folk fik en rigtig løn, og skulle svare skat af den løn de tjener. Vi snakker om rigtig mange penge her. Som kunne bruges på pleje og omsorg på vores ældre og syge på plejehjemmene, i hjemmeplejen, børnehaver, vuggestuer og på vores sygehuse. Det ville være med til at skabe vækst i vores land. Vogn dog op og gør noget. Hvorfor skal de have lov til at ødelægge, hele vores danske system og vores danske arbejdspladser. Vogn dog op. Vi vil ikke finde os i, at i bruger gratis arbejdskraft i Danmark. Og behandler den danske befolkning så dårlig. Vi danskere er totalt til grin, i vores eget land. Hvornår vogner vores politikker og fagbevægelsen op. Og får stoppet det her misbrug af gratis arbejdskraft, som ødelægger alle vores danske arbejdspladser. Der er ikke noget at sige til folk ikke får scannen for at finde et fast job og komme ud af de system de hænger fast i. Så længe kommunen og arbejdsgiverne kan vælge og vrage som det passer dem på alle hylder. Det er blevet det rene ta selv bord. Med gratis arbejdskraft som desværre udnyttes på det groveste. Få lukket det system og lad os så få gang i Danmark, på en positiv måde. Den her udvikling er totalt forkert og føre ikke til fast arbejde tværtimod. Arbejdsgiver har folk inde i perioder og folk bliver sendt til bage til Ingen ting. Hvor de så hele tiden skifte ud og sådan køre rumlen konstant. Skam jer arbejdsgiver, i er medskyldige fordi i vil kun bruge gratis arbejdskraft.

vi vil ikke respekterer gratis arbejdskraft i Danmark    Kontakt forfatteren af dette andragende