Vi vil have Cykelsti hele vejen fra Regstrup til Holbæk nu

Laura og Sophie på 13 år har startet denne underskriftindsamling . Vejen mellem Regstrup og Holbæk over søstrup er den mest brugte og derfor meget trafikeret. Mange vil gerne kunne cykle til Holbæk ad denne vej til skole, arbejde, friridsaktiviteter. Men der mangler ca. 3 km cykelsti på det farligste stykke af ruten, som indeholder flere farlige sving og bakker der gør oversigtforholde meget ringe og man cykler der med livet som indsats.

Kommunen har i 6 år tilsidelsat en plan over cykelsti på ruten, selvom der står i deres rapport, at denne rute har højest prioritet. Det er uacceptabelt.

Bus og togforbindelser er ikke tilstrækkelige og specielt om morgenen er busserne overfyldte med skole elever og folk der skal på arbejde. Mange ville gerne cykle, men tør ikke pga. Den meget trafik på en farlig rute.

Skriv under her, hvis du er enig i at det sidste stykke cykelsti Søstrup til Holbæk er nødvendig for en sikker vej for både cyklister og billister.

Vi vil også gerne være en del af Holbæk.

Skriv under NU!

Rikke Farsøht korndal    Kontakt forfatteren af dette andragende