Vi vil ha Fitness World til Ebeltoft

Vi vil med vores insisterende underskrifter gøre Fitness World opmærksom på, at de meget snart skal åbne et fitnesscenter i Ebeltoft. Eksisterende fitnesscentre i byen har rigtig søde, hjælpsomme og dygtige ansatte, men er desværre alt for dyre, har elendige åbningstider, er for lidt fleksible, har for lidt plads, for få medlemsfordele osv.

Hertil fordobles byens indbyggertal i ferieperioder, hvor flere af turisterne må formodes at være medlemmer af Fitness World - de skal da ha' mulighed for at træne i ferien også ... og der skal være plads til både lokale og ferierende fitness-glade gæster.

Og mange af os lokale, som pendler mellem Aarhus - Randers - Ebeltoft, ønsker så brændende et fitness-medlemsskab, som giver mulighed for at fitness'e både ude og lokalt inden for samme medlemsskab. Og hvis Fitness World så også åbner et center i Grenaa, vil vi, der pendler til Grenaa og gerne vil have mulighed for at træne der også, blive meget glade :-)

Mht. placering - der må være lokaliteter nok for et nyt fitnesscenter i Ebeltoft - fx. i industriområdet omkring det tidligere Jump&Fun ... ?

Kom nu - Fitness World. Det gælder vores sundhed, turisme, gode humør, anseelse, synlighed på kortet - og verdensfreden mindst ... :-) Vi vil også ha' mulighed for at få sunde og veltrænede kroppe i en lækker og fleksibel fitness-kæde til rimelige priser med en høj grad af fleksibilitet og mange medlemsfordele ...

(Og nej - os, der har startet denne indsamling, er IKKE ansat i Fitness World, det er ikke et reklamestunt - vi har faktisk intet med fitness at gøre ... vil bare gerne ha' Fitness World til byen af grunde beskrevet herover ...)