Vi skal have babyluger i Danmark nu!

Det sker tit i udlandet. Vi læser om det i nyheder. Sunde og raske nyfødte babyer, bliver født i skjul og efterladt udenfor. Men det sker også herhjemme i Danmark! Det er lige sket igen i Danmark. Et lille uskyldig barn, er blevet efterladt. I blæst, regn og kulde. Babyen er heldigvis okay, men babyen kunne sagtens have afgået ved døden, da det er så koldt udenfor.

Voksne mennesker fryser, hvis de ikke har den rette påklædning på. Prøv at forstille dette lille barn der ikke har nogen muligheder, andet end at vente smertefuldt på døden eller på at blive fundet.

Det er vigtigt at vi underskriver dette, fordi at der ikke sker noget omkring dette emne. Vi skal have et sted til babyer, hvor det er muligt at aflevere anonymt. Et trygt og varmt sted, så disse baby har en værdig chance. Vi skal have babyluger indført i Danmark!

Ved at underskrive giver jeg Ronja Wedell tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.