Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/ok

Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/oksekød!

(Underskriftsindsamlingen er til brug for Advokat der skal køre sagen for os - først i Danmark, senere ved Menneskerettighedssdomstolen i Strassburg.)

Vi kræver erstatning for at have spist halalslagtede kyllinger/oksekød etc. Hvis en udefra kommende kan få 75.000kr i erstatning for, at have spist svinekød i forbindelse med en uddannelse som ernæringsassistent hvor det er påkrævet at alle elever tilsmager maden. Så vil ALLE vi andre kræve en erstatning på 75.000kr pr person for,at have spist halalslagtede kyllinger/oksekød hvor det er blevet fortiet for os...!!!!!

Vi mener desuden at det er grundlovsstridigt at tvinge halal certifiserede kød/dagligvarer ned over hovedet på den danske befolkning!
Danmarks Riges Grundlov - § 68 Ingen er pligtig at yde personlige bidrag til nogen anden gudedyrkelse end den,som er hans egen.

En halal certificering koster penge,og ved at købe halal-mad/produkter risikerer vi at støtte islamiske terrororganisationer. Muslim World League har siden 1962 arbejdet for at udbrede religiøse værdier i både Mellemøsten og Europa. M.W.L fungerer som serviceorganisation for muslimer, der støtter Saudi-Arabiens politik, og én af disse serviceydelser er certificering af halalslagtning.

Landbrug og Fødevarer afviser en halalmærkning af kød med den begrundelse, at det vil forvride konkurrencen i forhold til udenlandsk importeret kød, der ikke har halalstempel. Det MÅ få konsekvenser for Landbrug og Fødevarer at føre et helt folk bag lyset!!

Den danske befolkning er ikke på noget tidspunkt blevet spurgt om vi vil have halal mad/dagligvarer,tandpasta,slik,eller andre halal produkter....Det er uacceptabelt, og grundlovsstridigt,at danske forbrugere skal støtte en ekstrem, religiøs organisation uden mulighed for at kunne sige fra!

Skriv under og del....