Støt VEJEN mellem Kangerlussuaq og Sisimiut

13737020_306478723027267_1911128148_n.jpg

SIOARIARNERMUT AQQUT

Deadline 29/5

Qeqqata kommunea tamatinnut iluaqutaasinnaasumik siunissatsinnullu aaliangeeqataasussamik. Takorluugaqarpugut siuariartornissamik ineriartortitsinissamillu, annertuumik angusaqarnissamik takorluugaq. Ataatsimoorluta takorluugaq piviusunngortitsigu. Borgmester-erput anguniagaanik tapersersortigu.

SIOARIARNERMUT AQQUTISSAMIK Kangerlussuarmiik Sisimiunut ATV-nut aqqut tapersersorukku atsiorit. Aqqut siunissami aqqusinissamut tunngaviliisussaq.

VEJEN TIL FREMSKRIDT

Deadline for høring d. 29/5

Der findes et projekt i Sisimiut, som handler om vores fremtid. Et fremskridt som er til gavn for os og vores efterkommere. Vi har en drøm om fremskridt og vækst, en drøm om at skabe noget stort. Lad os stå sammen om at gøre drømmen til virkelighed.   Lad os stå sammen om at bakke borgmesteren op i kampen for vejen. Vejen til fremskridt.

Skriv under hvis du støtter det igangværende projekt om et ATV spor mellem Kangerlussuaq og Sisimiut og placeringen af sporet skal danne grundlag for vores fremtidige vej.

Foreningen VEJEN TIL FREMSKRIDT    Kontakt forfatteren af dette andragende