Indstilling af Anette Grønning til SDUs Undervisningspris

Velkommen til underskriftsindsamling for Anette Grønning som årets underviser på Det Humanistiske Fakultet

Ved at sætte din underskrift i denne indsamling er du medunderskriver på en indstilling af Anette Grønning som årets underviser.

Sagt af de studerende om Anette:

Vi vil gerne fremhæve Anette som en underviser der, i udpræget grad, viser engagement, dygtighed og indlevelse i sin undervisning. Hun møder altid velforberedt op til undervisningen og formår at fange vores opmærksom med sin undervisningsstil, tilstedeværelse og personlighed. Hendes faglige og personlige engagement stimulerer os til at gøre en ekstra indsats og er dermed med til at højne niveauet på uddannelsen samt give os lyst til at fordybe sig i faget. Anette er altid klar på at gøre en ekstra indsats og hjælpe os med at få svar på vores spørgsmål. I løbet af sin tid på SDU har Anette været meget åben overfor at afprøve teknikker der tilskynder egen refleksion og forholder sig til undervisningen som en læreproces, der kræver aktiv deltagelse af os som studerende.

Vi håber meget, at du vil støtte op om indstillingen af Anette Grønning til årets Undervisningspris og du må meget gerne sprede budskabet til dine medstuderende, så de også kan bakke op om indstillingen.

OBS! Du skal angive din SDU mail, når du underskriver, men kan skrive din egen e-mail i feltet 'E-mailadresse'. Er du tidligere studerende, så skriv dette i feltet.

Du kan læse mere om undervisningsprisen på denne side:  http://www.sdu.dk/Om_SDU/Priser_haeder/Indholdsside_undervisningspris