udsatte

Hjælp mig med 25.000 underskrift, Jeg vil godt stille op til at kunne komme i folketinget. Jeg vil godt bevise det modsatte, Jeg vil godt være med til at hjælpe udsatte og tage handling. Jeg vil godt være med til at gøre en forskel for udsatte. Jeg handler når du har brug for hjælp. Jeg har viljestyrke jeg har kampgejst og gå på mod selvom jeg er udsat.

Da jeg var i socialdemokratiet ville Mette frederiksen ikke hjælpe mig, Hendes nye kampagne er fuld af løgn. Jeg og Mette kommer fra samme by af, Jeg har en hjerneskade.  Det eneste Mette Frederiksen kunne finde ud af at skrive til mig , Var at jeg skulle kontakte lokale politikerer, Udover dette skrev hun os at hun godt kunne se der var rigtig meget.

Hun kunne i det mindste havde stillet min sag for i folketinget, I Mellem tiden så er hun med til at i hendes egen kommune, Er med til at begå ulovligheder de hjælper ikke folk som de skal efter serviceloven og overholder ikke loven i Ballerup kommune.

Derfor skiftede jeg over til et andet parti, de har allerede hjulpet mig utrolig meget,Dette vil jeg gerne rose dem for. Hvis jeg kommer ind i folketinget, Vil jeg gøre alt hvad jeg kan for at hjælpe os udsatte.  Vi skal behandles med respekt, Vi skal behandle ordenlig , Vi kræver fair behandling .

Derfor skriver jeg til dig og beder dig om at lytte til din indre sjæl,At skrive under på min stemme, For at få mig ind i  folketinget.

Sammen kan vi stå meget stærkerer, Jeg vil godt prioriterer,  Jeg gør det for vores skyld.  Jeg vil se om jeg kan få en opbakning fra min partiforening,  Dette er et stort håb samt ønske.

Den nye borglige regering, er fuld af løgn, En virkelig borglig regering , gør jo man kan sige til Statsministeren nej tak til kontant hjælpsloft, Når man siger nej til ham, Skal han jo ikke gøre det stik modsatte. Sådan virker det logisk set fra mig.

Jeg har lavet en appel til Statsministeren som i kan læse på avisen.dk

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).