UDLÆNDINGEPOLITIK - Stop al krig. Sig undskyld til de lande vi har bombet

Kære Hr. / Fr.,

'UDLÆNDINGEPOLITIK' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Stop al krig. Sig undskyld til de lande vi har bombet. Stop immigration af unge uuddannede mænd i alderen 18 - 28 år fra lande vi lige har tæppebombet eller fra fattige lande i andre dele af verden. Det koster 40 gange så meget at hjælpe en flygtning i Norge, som at hjælpe i nærområderne per flygtning. Men eftersom specielt børn, kvinder og unge ofte behandles uhyrligt i visse flygtningelejre, bør vi tage flere flygtninge fra disse grupper ud fra et humanitært synspunkt. Ligeledes bør familiesammenføring og ægtefæller have lettere adgang til at komme til Danmark end de immigranter, som George Soros, Angela Merkel og Helle Thorning sejler i pendulfart over Middelhavet..  Læs mere:  UDLÆNDINGEPOLITIK

DANMARK - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.