Udendørs Skatepark i Slagelse.

DA9C70BB-9570-48EF-B71F-1D64F2FD129B.jpeg

Slagelse er en by med plads til alle og byen tilbyder muligheder for næsten enhver sportsgren men dog er skatescene glemt i billedet. Rigtig mange mindre byer rundt omkring får anlagt flotte og professionelle udendørs skateparker hvor børn, unge og voksne kan dyrke deres sport men Slagelse som ellers har rigtig mange brugere der køre på enten løbehjul, skateboard, rulleskøjter og endda BMX, har ikke en ordentlig udendørspark hvor man kan køre.

Vi mangler bestemt en ordenlig betonpark i byen og vi er mange der føler at vi bliver ignoreret blot fordi vi ikke komme med en foldbold under armen og spørger om en ny kunststofbane. Gadeidræt er lige så meget en sport som blandt andet fodbold eller håndbold og derfor mener rigtig mange også at Slagelse halter bagud ved at være en af de få men større byer som idag ikke kan tilbyde en udendørs Skatepark til trods for at vi har enormt mange brugere og ved at få en professionel park til byen vil vi også få mange brugere væk fra stier og fortorve hvor folk ofte kan føle sig generet så lad byen få en Skatepark hvor man kan dyrke sin sport og køre uden at være til gene for folk i trafikken.

Hjælp os til at få så mange underskrifter som muligt så vi kan vise Slagelse kommune at der er et kæmpe behov for en professionel udendørs Skatepark i Slagelse.

Lad os stå sammen om dette.

Michael Williams, ScootVestsjælland    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Michael Williams, ScootVestsjælland tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.