Trailerpladsen på Jættevej bør genovervejes

På generalforsamlingen i marts 2017 blev det besluttet at etablere en trailerplads på det grønne område tæt ved indkørslen fra Harrestrupvej til Jættevej. Hér ville ingen beboere i området blive generet af trafik eller udsyn.

Ballerup kommune har dog ikke ville godkende denne placering.

OF Harrestrups bestyrelse er derfor kommet med et nyt forslag, der placere trailerpladsen på den nuværende hestefold, helt tæt på Jættevejens beboere. Og det forslag kan få store konsekvenser for Jættevej og dets medlemmer – med betydelig værdiforringelse og tab af herlighedsværdi til følge.

Forslaget om den nye placering blev tilføjet den ekstraordinære generalforsamling som et punkt om “fornyet godkendelse af placering” i oktober 2017. MEN “en fornyet godkendelse af placering” er det ikke. Den nye placering af trailerpladsen på Jættevejens hesteeng er et NYT projekt, som det bør lades op til Generalforsamlingen i 2018 at afgøre.

Medlemmerne fra Jættevej havde samlet 15 underskrifter til protest mod den nye placering og overdraget formanden. Disse indsigelser blev end ikke NÆVNT, så fremmødte kunne konfronteres med modstanden mod den nye placering af trailerpladsen.

På den ekstraordinære generalforsamling den 7. oktober afgjorde en forskel på 3 stemmer blandt 35 fremmødte den nye placering på hesteengen – med blot 17 stemmer for.

Der er urimeligt, at flertal i så lille et fremmøde som til den ekstraordinære generalforsamling kan have så stor og varig effekt på hele OF Harrestrup. Et mandat på blot 4,2 % af medlemmerne er IKKE et acceptabelt mandat.

Med min underskrift støtter jeg, at beslutningen om ny placering udskydes til Generalforsamlingen i 2018.

21728038_10213750151325226_2256607963817836531_n.jpg

Bemærk:

I kommentarfeltet oplyses vejnavn og nummer på din parcel i OF Harrestrup. Der kan kun afgives en stemme pr. parcel. Husk at du skal bekræfte din underskrift via link, før din stemme tæller.