Torben Mørk

Til dem der er IMOD den nye kontanthjælps reform, som splitter familier, sætter folk på økonomisk dybt vand og umyndiggør de i forvejen udsatte og psykisk og fysisk diagnosticerede folk vores land. Hjælp med at sætte en stopper for regeringens pengesløseri og hjælp med at tage vores velfærd tilbage og med at danne et samfund hvor udsatte har lige så meget at skulle have sagt som de i forvejen velstående. Lad os stå sammen og få sat en stopper for politikernes korrupte pengesløseri. Skriv under og hjælp med at protestere mod den nye kontanthjælps reform nu og lad os tage det i opløbet.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.