Tilskuere på stadion nu!

De danske fodboldstadions har været lukket ned af flere omgange, men nu er det tid til at få tilskuere på lægterne igen. Klubberne, DBU og Divisionsforeningen har en samlet plan og der har allerede været afholdt flere kampe uden at det har haft betydning for smittetrykket i Danmark. Vi skal leve med Covid-19 i lang tid fremover, det er nu vi skal være innovative og finde løsninger der gør at vi kan have en hverdag, som er så normal som muligt. Giv os din underskrift og lad os samle os på tværs af klubberne i kampen om at få fodboldfans tilbage på fodboldstadions i Danmark igen.

Klaes Lundkvist Mosen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Klaes Lundkvist Mosen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.