Til kamp mod dårlig mobildækning på Stevns

Denne underskriftsindsamling er ment som et opråb til politikerne på Stevns, som tilsyneladende ser stiltiende til at dækningen på store dele af Stevns er blevet væsentligt forringet indenfor de seneste måneder. Specielt i og omkring Rødvig, men også andre steder. For ikke så længe siden var der fare på færde i Bøgeskoven pga. at man ikke kunne få et nødopkald igennem. Nu er problemet det samme i Rødvig. Og det er ikke kun et enkelt selskab. Selv tdc-ejede selskaber er der slet ikke hul igennem til.

Når du skriver under på denne underskriftsindsamling, skriver du under på at du mener at politikerne skal tage affære med det samme og presse mobileselskaberne for en løsning af problemerne her og nu.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.