The Pancake Man

Halløj Pandekage Elsker, Jeg håber i alle sammen har haft en rigtigt god Jul og håber på et sikkert og dejligt afgang til 2020 om 2 dage.

Jeg vil hører om Lolland Falster vil støtte mig i at presse på så jeg får lov til at står der hvor jeg pleje ved midtpunktet og ved ende af strandstien på Lysten tilbage igen.

jeg kan forstår det var et 1 årige forsøge med hvad dog mine økonomi? jeg kan for forstår at daglige vare skal samles som en marked, men jeg er ikke en del af en marked.

jeg er en forlystelse en turist attraktion, det var altid min mening, at skabe et tivoli/ carnival aktig stemning omkring vognen, tror jeg nu nok jeg klarede meget godt ha ha .

men kommunnen seer mig som det samme som fiskemanden, grønt, ost osv.

Jeg skal jeg går personlige konkurs på grundet af et forsøg? Hvad siger i?

Alt respekt til dem de er der i kulde og regn, sne og lort, som jeg også vil være hvis jeg fik lov bare på mit plads. Men med alt respekt jeg hører ikke til derned ved fitness world.

der er flere grund, vi har for det første en meget different publikum, ned ved Torvet er det folk som vil købe ind, hos mig mig er det fornøjelsen de køber, Sæber Bobbler, Music

( som jeg må ifølge Koda da jeg er alene i vogn og serverer over disk)

Vognens udformning og farve, og min beklædning, og måden at være på er ikke det af en torv sælge Hvad?

Jeg skrev til Hr. Brædder ved afslag men det var jo for sent det var jo vedtaget og Hr. Brædder viste intet om det fair nok med det han kunne ikke går i måde noget han selv synes om.

Men nu har vi 2021 foran os, mange af os små forrettninger er på knæ, kommunnen valgt på FORSØG at fjerner mine livvej d. 30 Marts MID i CORONA krisen, FLOT SKIDE GODT BESLUTNING

Så jeg synes det eneste rigtig er at jeg bliver genetableret på det plads jeg jag har haft i flere år og jeg synes politiker skal får finger ude af rogen og høre hvad de butikker omkring siger og mig, de elsker at jeg jeg er der så sker der noget i den dele af byen og de sælge noget, Jan fra skoringen skal i snakke med i hvert fald

Jeg giver med min underskrift Michael Sean Collins tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.