Tasiilap eqqaanilu qilalugartassiissutigineqartut ilaneqarniarlik!

Tasiilap eqqaanilu nunaqarfinni qilalugartassiissutit ilaneqarnissaannut tapersersuillutit atsioqataagit. Ukiut kingulliit qilalugartassiissutit 16 amigarluinnarput, Tasiilamut eqqaanilu nunaqarfinniittunut. Qilalukkat piniarneri aallartikkaangat ingerlaannaq pisassiissutigineqartut nungunneqartarput, piniarnermillu inuussutissarsiuteqartut isiginnaaginnartariaqartarput. Atsiornerit Piniarnermut aalisarnermullu naalakkersuisumut apuunneqarumaarput, pisariaqassappallu biologinut ingerlateqqeqquneqassapput. TASIILAMI EQQAANILU QILALUGARTASSIISSUTIT ILANEQARTARIAQARPUT, BIOLOGIT KISITSISARNERI EQQORIAANERINNAAPPUT.

Ved at underskrive giver jeg Mikael Kúnak tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.