Tasiilap eqqaanilu qilalugartassiissutigineqartut ilaneqarniarlik!

Tasiilap eqqaanilu nunaqarfinni qilalugartassiissutit ilaneqarnissaannut tapersersuillutit atsioqataagit. Ukiut kingulliit qilalugartassiissutit 16 amigarluinnarput, Tasiilamut eqqaanilu nunaqarfinniittunut. Qilalukkat piniarneri aallartikkaangat ingerlaannaq pisassiissutigineqartut nungunneqartarput, piniarnermillu inuussutissarsiuteqartut isiginnaaginnartariaqartarput. Atsiornerit Piniarnermut aalisarnermullu naalakkersuisumut apuunneqarumaarput, pisariaqassappallu biologinut ingerlateqqeqquneqassapput. TASIILAMI EQQAANILU QILALUGARTASSIISSUTIT ILANEQARTARIAQARPUT, BIOLOGIT KISITSISARNERI EQQORIAANERINNAAPPUT.

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mikael Kúnak Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.