Sygeplejerskers ret til sundhedsforsikring via Bauta

Jeg er i dag oplyst af bauta forsikringsselskab at DSR har besluttet at sygeplejersker ikke skal have muligheden for at tegne en sundhedsforsikring ved Bauta. Alle andre faggrupper som Bauta forsikrer har denne mulighed; fx læger, bioanalytikere, SOSU, jordmødre, fysioterapeuter osv.
DSR bekræfter d.d. at det er en beslutning de har truffet på vores vegne, da de ikke mener at vi skal have denne mulighed.
Jeg har i sinde at rette en henvendelse med min undren over dette overformynderi på vores vegne, og vil i den anledning høre om der mon er andre der deler min forargelse over DSR’s forringelse af vores ret til selv at vurdere om vi vil gøre brug af retten til sundhedsforsikring via vores forsikringsselskab

Jeg giver med min underskrift Lene stephansen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.