SUNDHED - er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Kære Hr. / Fr.,

'SUNDHED' er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Naturmedicin ligestilles igen med konventionel medicin og farmaceutika. Universiteterne skal ud over patenterbar syntetisk medicin også uddanne i naturlig upatenterbar medicin og sund kosts helbredende virkning. Vacciner skal indeholde en varedeklaration, herunder om den indeholder formaldehyd, kviksølv, aluminium eller andre kræftfremkaldende og sundhedsskadelige ingredienser....  Læs mere:  SUNDHED

DANMARK - JFK har brug for vores hjælp! Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.     VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-1.png

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Mads Palsvig Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.