STREETLAND

STØT' de mange GADEIDRÆTS OG STREETKULTUR udøver i det SYDFYNSKE!

Efter en meget uprofessionelt og uacceptable forløb valgte Svendborg kommune at stoppe tilskuddet til SYDFYNS SKATEKLUB. Konsekvensen bliver, at FYNS STØRSTE indendørs streetkultur og skateboard facilitet lukker i løbet af sommeren og alle de Sydfynske skater og gadeidræts udøver sættes på gaden.

MEN...arbejdet og kampen stopper ikke her! Derfor arbejdes der på etableringen af:

STREETLAND

Et innovativt og tværkulturelt projekt der skal være med til at støtte og udvikle streetkultur og gadeidrætten på Sydfyns og i Danmark.

STREETLAND bliver et af Danmarks største streetkultur og gadeidræts center og det bliver i Svendborg på Sydfyn! STREETLAND har til formål at være et innovativt streetkultur center der støtter og udvikler streetkulturen. STREETLAND bliver en brugerdreven non-profit forening (DIF). Udover at støtter streetkulturen ønsker STREETLAND at arbejde med integrations og sociale opgaver/projketer.

Men vi har brug for jeres hjælp og støtte! Derfor er det vigtigt at I skrive under og viser jeres støtte til STREETLAND og de mange gadeidræts og streetkultur udøver på sydfyn og i Danmark.

Mere info findes på:

• Blog: www.streetlandsvendborg.wordpress.com (oprettes i løbet af juli)
  • Facebook: www.facebook.com/streetlandsvendborg

I er også velkommen til at kontakte Streetland på streetland.svendborg@gmail.com

TAK for jeres støtte, det hjælper!

vh