stop_uganda_antihomo_law

Til Ugandas Ambassade i Danmark!

Hr. Ambassadør,

Hvordan kan Deres land dog vedtage sådan en anti homolov, så er i modstrid med alle gældende menneskerettigheder rundt om i Verdenen, sågar også vedtaget i FN?

Hvorfor skal det være krimminelt at være anderledes i Deres land og i værste fald give dødsstraf?

På vegne af mange danskere vil jeg hermed gerne på det kraftigste protesterer i mod denne lov og beder Deres land om lige at gå i tænkeboksen igen og få den lov annulleret. Indtil da, vil jeg opfordre ALLE lande, heriblandt Danmark om, at stoppe AL humanitær hjælp til Deres land, selvom det desværre går ud over alle de uskyldige og nødtrængende borger i Deres land, men omvendt, I ligger som I selv har redt, og håber ved gud, at der et eller andet sted i Jeres hjerter, vil finde et lys der tændes, og dermed lærer at acceptere, at vi alle er forskellige, både i udseende, seksualitet, intelligens, relligion osv., og af den grund er det ikke en anledning til den heksejagt I har gang i med De Homoseksuelle i Deres land.

Jeg beder dem give denne protest videre til Deres Regering og jeg beder så mange som muligt, at skrive under på denne protest.

Med ønske om, at De i Deres land, kan finde medmenneskeligheden frem og dermed få den anti homolov annulleret.

Robert Bech Selchau-Mark    Kontakt forfatteren af dette andragende