Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!

"En thailandsk mor fra Aabybro og hendes 6-årige datter skal udvises af Danmark. Deres eneste forbrydelse er, at kvindens mand er død.

Suthida Nielsen kom til Danmark for fire år siden og levede med sin mand, Johnny Nielsen. I maj kostede en kræftsygdom Johnny Nielsen livet og nu har enken fået besked på at rejse hjem til Thailand. Det samme gælder datteren Im Nieslen på 6 år. Hun går i 0.-klasse, og har levet det meste af sit liv i Danmark og kan kun dansk.

- Jeg sørger stadig over tabet af min mand, og udvisningen, som kommer med en måneds varsel er endnu et hårdt slag, siger Suthida Nielsen til TV2/Nord.

Hun er i gang med sosu-uddannelse og har aldrig fået nogen form for økonomisk hjælp."

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.