Stop udvisning af Afghansk mor

Rohida på 27 år  blev gift i afghanistan, og blev inviteret til Danmark af sin ægtefælle, hvorefter hun søgte Asyl. Hun fik afslag på asyl 3 gange, derefter tog de sagen til retten og fik igen afslag 3 gange. Derefter søgte de familiesammenføring, som hun også fik afslag på, da hendes mand ikke opfylder de gældende krav, fordi han har ADHD og ikke er stabil. I alt den tid er der nu gået 7 år. og de har fået børn i Danmark. 2 Børn Mina (5 år) og Yusef (3år) som begge har ubegrænset opholdstilladelse, fordi Faren har. Faren har boet i Danmark i 17 år, snakker flydende dansk og er stort set opvokset her. Hvis moren bliver sendt til Afghanistan, hvor kvinder ingen rettigheder har og landet er præget af taliban, risikere hun livet ret hurtigt. Desuden har hun ingen familie i Afghanistan, det betyder det også at børnene må sige farvel til deres mor for evigt. Skriv under hvis DU ikke synes det er fair.

Du kan hjælpe familien ved at deltage i denne underskriftsindsamling, som har til formål at få Udlændingestyrelsens afgørelse om udvisning ændret.  Tak på forhånd for din støtte.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).