Stop sammenlægning af Trige/Spørring og Lisbjerg dagtilbud

Ville du flytte til Spørring hvis dine børn ikke kunne få plads i daginstitution herude ? Ville du kører dine børn 15 km hver dag til institution ? Hvor lang tid ville det tage, og hvor lange dage ville de ikke få i institutionen.

Hvad med hus priserne i byen hvis det ikke er attraktivt og bo her for familier, ville det blive en spøgelses by, hvor man ikke har et lokalt samfund, hvor man ikke kender hinanden fordi man bare kører til og fra hver dag.

Hvad ville det betyde for hvilken skole dine børn eller andres børn skal ende i, hvis de går i børnehaven i Lisbjerg skal de så i skole i Trige, eller hvor ender de. Jeg er bange for en flugt fra yderkanten af Århus kommune. For jo det er stadig Århus kommune selv om de prøver og skubbe os længere ind.

De skal spare 178.000kr ca. Hvad koster det ikke og omplacere de ansatte der skal flytte arbejds plads. Opsigelser osv det koster mere i sidste ende. Det er hul i hovedet, støt os, støt byen og bed gerne din nabo, ven, familie og omgangskreds om det samme.

Skriv under her