Stop ny varmestue på Dronningholmsvej 61

Kære naboer og venner.

Som i måske har hørt har kirkens korshær annonceret at åbne en varmestue på Dronningholmsvej 61. Bygningerne er købt, og jeg personligt føler at beboerne i nabolaget ikke er blevet hørt. Vi personligt har ikke lyst til at en varmestue flytter ind som en kommende nabo og vi håber at kunne få dette stoppet.

Hvis i har samme holdning og ikke ønsker dette, så klik ind på linket, send mig en mail med jeres stytte, og støt vores sag så vi forhåbentligt kan få dette stoppet.

Fakta.

Varmestuen er et tilbud til stofmisbruger, alkoholiker, flygtninge og psykiske udsatte som har brug for et værested, mad og drikke. Derudover er vi blevet informeret om at disse steder kan blive hårdt belastet omkring en varmestue. Der kan opstå et miljø lige udenfor varmestuen som beboerne ved varmestuen skal se på. Slåskampe, flasker, hårdt belastet mennesker, psykisk belastet mennesker.

Omkring Dronningholmsvej.

Mellem Dronningmaen og Dronningholmsvej 61 ligger der et behandlingscenter som behandler misbruger. Behandlingscentret har skrevet et brev til Kirkens korshær som har købt bygningerne og vil flytte ind. Deres konklusion viser tydeligt at det er en dårlig beslutning. Man skulle jo mene at de ved hvad der foregår i dette miljø.

Derudover ligger der en Naturlegeplads, som bliver hyppigt benyttet af skoler, børnehaver, spejderhytte og familier. Vi frygter kun det værste efter at varmestuen lukker kl. 13. Derefter skal disse mennesker finde et andet sted at være og frygter at det bliver omkring dette/disse sted(er).