STOP MISS CHILI/CLAUS THOMSEN’S SVINDEL!

OBS OBS OBS! FOR AT UNDERSKRIFTEN SKAL REGISTRERES, SKAL DU BEKRÆFTE DEN EFTERFØLGENDE VIA MAIL!

Ejeren af hjemmesiden Miss Chili, Claus Thomsen er en snyder og bedrager!

Han sender aldrig varerne der er bestilt, og pengene? De er tabt! Du bliver blokeret hvis du spørger ind til din vare eller også kommer han med flere dårlige undskyldninger for hvorfor varen mangler!

Dog er der nogen (mod alle odds) der modtager deres varer omend det er med uger eller måneders forsinkelse. Det samme er med penge retur.

MEN rigtig mange modtager ikke deres varer eller må kæmpe længe for at få deres penge retur. Nogen opgiver “kampen” og taber både varer og penge.

Som et af de mange der er blevet ramt skriver:Hvis man forsøger at svindle straffes det lige så højt som svindel, det er jo bare meget sværere at bevise, men jeg mener faktisk det er det Claus har gjort igennem mange år. Hos nogle af os har han forsøgt, men vi har bare holdt ud og efter møje, besvær og trusler fået varen eller pengene retur, hos andre er det lykkes ham at snyde sig til penge uden at levere varen og så er der nogen til hvem han har leveret varen, men hos os alle har han hævet pengene uden at sende varen samme dag.

Der er flere advarsler om ham på Trustpilot, gemt blandt ‘falske’ gode anmeldelser! Søg evt. på BT, vdr. Miss Chili, der er en annonce tilbage fra d. 19 juli 2017 og én så sent som d. 12 juni 2018!

Han er blevet anmeldt så mange gange, uden resultat!

Nu er det på tide at vi står sammen, og laver en underskriftindsamling om et samlet søgsmål mod ham, så han endelig kan komme for retten og få den straf som han fortjener - og ofrene kan få deres penge tilbage! Samt så andre heller ikke bliver snydt!