STOP LUKNINGEN AF SOLRØD BRANDSTATION

Jeg tror ganske enkelt ikke på folk mener dette er vejen frem - man smider ikke guld på gaden og man lukker ikke Solrød Brandvæsen/Station - så enkelt er det ! - det en livs historie, det Solrødbrandvæsen - de skal være der, det er vores tryghed, det er vores sikkerhed - det gælder menneskeliv - Lad os stå sammen når det gælder .... Og nu gælder det .... DE SKAL VÆRE DER ! - Det er vores Brandmænd, de har stået på spring og klar for os 24/7 - alle dage, hele året, også når vi sidder med familien juleaften eller skyder nytåret ind - altid har vi kunne regne med de stod klar - de har redet menneskeliv, de har støttet og de har trøstet når det så værst ud ... Giv mig din undrskrift og lad os vise at vi ikke slipper dem uden kamp - nu det vores tur til at gøre noget for dem.

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Pia Louise Ring Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.