STOP hetzen af HTS og hendes familie!

Jeg er virkelig dødræt af den hetz, som mange borgerlige og liberale politikere, navnligt topfolk i Venstre køre mod landets statsminister og hendes familie, i et tæt samarbejde med BT, TV2 NYHEDERNE, NEWS, JP og Berlingske. Denne regering og HTS, skal rydde op efter 10 ÅR med VKO ved magten, og hvilket et rod, så giv dem arbejdsro og tid og drop hetzen.. NOK er NOK! Skriv under, hvis du ikke ønsker et parti som Venstre ved magten, der har forsøgt at splitte HTS og hendes familie ad, med lækagesager på stribe, forsøg på ødelæggelse af demokratiet og magtmisbrug.

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.