Stop FN's migrationspagt!

fn_pagt-02.png
I juli måned blev repræsentanter for et flertal af FN’s medlemsstater enige om en migrationspagt. Den hedder Global Compact, og har til formål at fremme indvandring og multikulturalisme, samt at iværksætte initiativer for at forhindre modstand mod masseindvandringen. Derudover skal underskriverne også arbejde for at gøre pressen mindre kritisk overfor indvandring.

Global Compact er et vigtigt skridt mod en endnu mere globaliseret verdensorden. De stater der skriver under, forpligter sig til at arbejde for at implementere aftalen i deres respektive lande. Generation Identitær mener ikke, at danske politikere og embedsmænd må snige sådan en aftale forbi den danske befolkning.

Allerede i december måned mødes medlemsstaterne i Marokko for at underskrive aftalen. En aftale, vi ikke mener at Danmark bør underskrive. Hvis du er enig, så skriv under.

Generation Identitær vil levere underskrifterne til de relevante politikere, og gøre dem opmærksomme på at de ikke kan forpligte Danmark til at tilslutte sig aftalen.

Underskriftsindsamlingen er slut. Tak til alle, der har skrevet under. Vi var i dag inde for at aflevere underskrifterne til Inger Støjberg, der har haft hovedansvaret som minister. Se mere her. https://identitaer.dk/2018/underskrifter-mod-fns-migrationspagt

Generation Identitær    Kontakt forfatteren af dette andragende