Stop Fattigdommen - RYk- kontanthjælpsloftet & 225 timers regel samt Integrationsydelse tilbage.

Bekæmp  Fattigdommen – men ej de fattige!!
Stop Fattigdommen - Ryk kontanthjælpsloft, 225-timersregel samt integrationsydelse tilbage
De store besparelser rammer de mest udsatte medborgere og tjener kun et formål om at straffe, kontrollere og skabe fattigdom. Især bliver mange børn ramt.
Det er jo triste prognoser som vi ser, der siger, at mange er faretruende nær - eller reelt vil blive hjemløse som konsekvens af disse besparelser.
Og det er helt afgjort, at det er mange som det rammer         Jamender er jo ingen syge mennesker, som der pludseligt bliver raske af at blive fattige og blive tvunget til at finde et arbejde – hvor intet er   Tværtimod vil folks sygdom og problemer vokse sig større.         En stor gruppe borgere er parkeret på kontanthjælp, fordi det er blevet meget svært at få en førtidspension. & for at sige næsten umuligt  Syge mennesker sendes i svær stressende ressourceforløb & langvarige jobafklaringsforløb. borgerne er også blevet flyttet fra dagpenge eller efterløn til en lavere kontanthjælp & folk sendes direkte udi såkaldte "nyttejobs".  Antallet af reelt jobparate har ikke været så lavt siden 2008, & antallet af såkaldt "aktivitetsparate" er steget. Det vilbetyde, dem der ikke kan varetage et arbejde pga forskellige problemstillinger - fx psykisk sygdom eller andet.         Integrationsydelsen er umulig at leve af,& husk det er ikke kun flygtninge som rammes – men også Reelt Dansker jamen det er  jo totalt urealistisk at man kan leve for den - & det  burde forbydes  at man tilbyder dens slags almisser her i  vort samfund Jamen det skriger jo til himlen Vi er rigtig meget bekymrede for konsekvenserne for alle disse besparelser & kan kun frygte for yderligere fattigdom & ulighed, øget sygdom, øget kriminalitet mm Forskning fortæller os jo, at et samfund er mest velfungerende og har en større grad af lykke, sundhed, uddannelse etc. jo mere lige det er. Regeringen og støttepartierne handler stik imod den viden.   Derfor er det også vigtigt at vi får standset det store tilløb hen imod Regeringens øget Fattigdom & forskellighed her i landet   Altså nej tak til øget Fattigdom hvor borgerne må gå fra hus & hjem & hvor de knap nok får råd til at få mad på bordet   Det er yderst vigtigt, at disse grumme besparelser på de udsatte bliver rykket tilbage. Det kan kun være i vores alles interesse. At det sker Både folk på og udenfor arbejdsmarkedet.   Vi kan blot sige at der  er & burde være både råd til Velfærd & tryghed I vort dejlige Danmark Så lad os få det Danmark tilbage som vi kender.   Kom med ind i kampen - & gør en forskel   Del gerne Like   Debat  - NB: Husk at vi bruger en Sober tone her inde   Mvh Stifter  Bette Sonja
 Med venligst Bette Sonja♥

Vis mere