Stop-Medie licens

Det er ikke rimeligt at alle mennesker skal betale dr licens. Det er overhovedet ikke tidssvarende at vi bliver tvunget til at betale til DR. Det vil sige at hvis man som privat person bare vil se noget der er lidt mere moderne og tilvælger en af de små tvpakker fra andre udbydere, nemt kommer af med over 400kr om måneden.

DET er ikke rimeligt... Dem der vedtager disse ting må have penge nok... Lad DR indgå på lige fod som alle andre kanaler, og lav det så vi alle kan tilvælge netop de kanaler vi ønsker UDEN at betale en formue for det

Eller er det ikke bare en ekstra skat ellers for hvem har ikke en eller anden form for medie ?

Udfyld formularen herunder for at underskrive denne anmodning oprettet af Hanne Olsen Underskriftindsamlingens forfatter vil se alle oplysningerne du angiver i denne formular.