Spareplaner i Helsingør kommune.. Lukning af værested for udsatte...

Vi har vores værested Klubben, som er for udsatte, hjemløse, ja alle er velkommen.. Jeg er en af dem der kommet der i 25 år, og nu vil kommunen tage det sidste fra os.. Vi har vores netværk i klubben, vi kan få hjælp, til mere eller mindre alt når der skal skrives ellers ringes rundt forskellige steder.. Det er nogen super medarbejder vi har, de står der altid til en snak, med et forslag, de er der bare for os, og dem vil vi heller ikke miste.. Det hele ender op i, hvis de lukker hvor det er 99,9 procent sikkert at, det er det de gør, hænger vi rundt omkring i byen, for vi så vil bliv jagtet rundt, for så må vi ikke der, heller ikke der, men hvor skal vi være?? Hvor er vores netværk?? VÆK.. Vores sammenhold i klubben?? VÆK.. Lad os da beholde vores værested, og der er forsat ro i byen. Vi bliver ensomme, vores misbrug af hvad vi nu bruger, bliversat i vejret, for vi har jo mistet et vi havde af netværk, for hvis der er noget vi kan er det at hjælpe hinanden og vi har kanon sammenhold, vi bliver utrolig ENSOMME, vi kommer ikke ud, vi vil føle os ene og forladt. Nogen af os har børn, de skal nu til at, se deres forældre bliver jagtet rundt i byen, hvor vi bliver set af alt og alle, hvis vi fik lov til at beholde vores værested, er der ingen af disse ting, der kommer til at ske.. Men stor til ENHEDSLISTEN OG DF for at stemme imod lukning af vores værested.. Vi har ti den 29 April, for der er byrådsmøde, og det er det sker.. Hjælp os, for alene kan vi ikke, men sammen kan vi.. På forhånd tak for jeres hjælp..

Dorte Ørnstrup Christensen Tf nr 91940846    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Dorte Ørnstrup Christensen Tf nr 91940846 tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.