Slut med NFL på tv3+ !!! ( og deres reklamer i halftime showet på SUPERBOWL )

Så må det simpelthen være slut med TV3+ / TV3 sport og deres brug af reklameblokke overalt , ikke mindst i slutningen af half time showet på verdens Største sports begivenhed...

det kan simpelthen ikke være rigtig at man stopper inden peaket af showet i det mest sete show / Performance i hele verden for at vise den samme ligegyldige reklameblok  for at fremme ludomani etc, og så spilde små 10 min efter reklamerne på at sidde og snakke om showet ( som samtlige seere så missede )

PINLIGT

støt op og lad os få NFL tilbage på TV2 / TV2 Zulu med elming / bøje og ikke mindst UDEN reklamer!!!

Ved at underskrive giver jeg kenneth tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Vi annoncerer denne underskriftindsamling til 3000 personer, der ser andre underskriftindsamlinger på vores side, men endnu ikke har set denne underskriftindsamling.