Sisimiuni qimmeqarfimmi filmiliuserli! Kom kameraovervågning ved hundepladserne ved Sisimiut

Sisimiuni Qimmit amerlanerpaat illoqarfiup avataanut inissinnerisa kingunipiluisa ilagivaat qimmit nakkutigineerummata, serlersaarisut imaaginnalerlutik. Oqartussat piaartumik iliuuseqarnissaat kissaatigaarput filmiliuutilersornissaat nakkutigineqarneri annertusiniassammata aammalu ajortuliortut paasineqartarniassammata qimmiutillit illersorniarlugit. Oqartussat suleqataanerunissaat tassuunakkut kissaatigaarput.

Efter mange dårlige hennelser der er sket ude ved hundepladssen Sisimiut vil vi have kameraudstyr så man kan holde øje med hundene og sætte de ansvarlige til ansvar. Efter kommunen har fået hundene ud af byen er kommunen også medansvarligt for at passe på hundene så godt man kan.

Navarana Lennert og Sara Berthelsen Sisimiuni qimmiutillit sinnerlugit    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.