Sikre de danske ulve og vores fremtidige natur.

1. FB_IMG_1547993056174.jpgHjælp de danske ulve til, at den habitats beskyttelse og totalt fredning. Fra EU som vi selv har været med til, at underskrive bliver overholdt. Også og især fra politisk side.

Hele ulvedebatten i Danmark har opnået uhørte dimensioner. Og bliver mere og mere usaglig og rabiat. Og visse dele af de danske medier ,er stærkt medvirkende, til denne yderligt gående holdning. Gennem usaglig propaganda. Til befolkningen.

Vil DU være med til, at sikre de danske ulve. Og stille direkte KRAV til, at vore politikere efterlever EU's  habitater samt Bern konventionen. Samt rejse KRAV om en saglig og fakta baseret  ulveforening. Der sikre Danmark den berigelse, det er med ulvenes tilbagevende til vort land.

Har vi ikke krav på, at tiden nu er inde til,at sikre dansk naturs fremtid ? Til de kommende generationer. Og begynde med, at give den ægte vilde natur plads igen. Fremfor den tydelige rovdrift der er blevet drevet, i alt for mange årtier. Og som har bevirket, at alt for mange arters leveområder er blevet fjernet. Og gjort, at vi ligger på en absolut bund placering naturmæssigt i hele Europa.

Det er NU du og hele den danske befolkning skal tage stilling. Til om vi vil redde de danske ulve og de arter der måttet komme. Og genetablere leveområder og eksistens grundlaget til ny bedre og sundere biodiversitet.

Og sikre krav om ordentlig forvaltning og øget muligheder for sameksistens og respekt for den vilde natur. Hvor det IKKE ,som nu er misforstået had og økonomi. Der skal bestemme hvilke arter eller natur vi skal have.

De danske ulve er i den grad lagt for had, af visse dele af befolkningen. Og hvor man griber til selvtægt og  ytre sig om på mest bestialsk vis. Hvorledes ulvene skal jages og pines til døde.

Er det dette natursyn vi ønsker skal tegne Danmark ? Eller vil du begynde, at stille KRAV om, at naturen også skal have RET til, at leve frit vort land.

Det er NU vi skal tegne fremtidens natur. Og IKKE om 10 eller 20 år. Da er det forlængst for sent, at genskabe noget som mennesket egenrådigt selv har udryddet for altid.

DERFOR giv din underskrift til de danske ulve og den fremtidige natur.

VÆR MED TIL AT YDE NATUREN RETFÆRDIGHED.

Deltag også gerne i begivenheden : Ankesag mod Troldtoft.

Ovenstående forfindes på Facebook.

ULVETID- Esther Holzenddorff    Kontakt forfatteren af dette andragende