Sikker skole vej/cykelsti ved Hvilehøjvej i Odense SØ

Hej alle!!!

Jeg har nu gennem længere tid forsøgt at råbe Odense kommune op, for at få dem til at sikre skolevejen ved Hvilehøjvej for vores børn i Over Holluf. Men uden held. De mener ikke der er et problem. Men det mener jeg, da der er meget tung trafik der krydser cykelstien. Og det er kun blevet værre efter man lukkede motorvejs afkørslerne ved Svendborgvej, da bilisterne fra Højby der skal mod København, nu også bruger Hvilehøjvej. Jeg har også snakket med en del voksne som har oplevet farlige situationer, så det er ikke kun vores skolebørn men alle der bruger cykelstien. Jeg håber med denne her underskrift indsamling at vi kan få et klart billede af, om der er behov for at kommunen gør noget, så vi kan sende vores børn alene på cykel i skole.

Unavngivet.png

Michael Erlund Johannessen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.

Du vil modtage en e-mail med et link til at bekræfte din underskrift. Tjek din indbakke (og spam-mappe).