Erklæring fra sundhedsfagligt personale vedrørende Covid-19. (Alle andre har også mulighed for at underskrive erklæringen)

Kommentarer

#12601

Jeg er enig i, at der ikke er evidens for de tiltag man har gjort og har hele tiden manglet en oversigt over, hvilke konsekvenser der er ved det, man har gjort. Kan kun tilslutte mig dette indlæg fuldt ud.

Kiki Hansen (Esbjerg V, 2020-10-30)

#12602

Regeringen er egenrådig. Retssikkerheden er truet mere end sundheden. Tvangsmundbind gør mere skade end gavn og giver falsk tryghed. Restriktioner savner logik - BLM må gerne samle tusinder, mens andre mindre forsamlinger forbydes. Det private erhvervsliv ødelægges, og almissepakker er utilstrækkelige. Emails slettes. Troværdigheden er faldet fra ‘meget høj’ i marts til ‘katastrofalt lav’ nu. Ny lov om tvangsvaccinationer er en totalitær skandale. FØJ for FANDEN!!!

Michael Thestrup (København , 2020-10-30)

#12603

Jeg skriver under fordi det er så vigtigt at der er nogle der står frem før vores samfundet helt er overtaget af frygt og sygedomme som folk ikke bliver syge af ....men som gør at vi ingen ting kan gøre ..!! Kun holde afstand og mundbind ....😷😔
Kærlig hilsen og håb fra Marie Kettel 🌅🙏🏻

Marie Kettel (Helligdomsvej 15, 2020-10-30)

#12606

Jeg er fuldstændig enig i de fremlagte bekymringer!!!!!!

charlotte askjær (Suldrup, 2020-10-30)

#12611

Jeg startede med at følge regeringen fuldt ud, men det er efterhånden blevet helt åbenlyst, at det der foregår lige nu ikke er for folket men imod!

Anders Mondrup (Aarhus , 2020-10-30)

#12614

Når man er lodret uenig i de tiltag, der er indført - og de yderligere stramninger, der trues med - så er man nødt til at protestere.
Det føles som at være med i en dårlig film, når man ser, hvordan Danmark og hele resten af verden flåes fra hinanden pga en virus uden høj dødelighed.
Vores samfund er efterhånden styret af en FRYGT, som er helt ubegrundet.
En ordentlig omgang hjernevask, og det er uforståelig, hvorfor 90% eller flere ikke kan indse det.
Eftertiden/fremtiden vil dømme os, hvis vi ikke gør oprør nu.

Berit Sørensen (Sønderborg , 2020-10-30)

#12626

Jeg er enig med det som står skrevet her. Nok er nok!

Liv Eriksen (Kleppestø, 2020-10-30)

#12627

Jeg er bekymret for den angst som restriktionerne skaber, fordi det har alvorlige bivirkninger som ensomhed og hudsult og depression blandt mange.

Nana Nordenhof Gammelgaard (Roskilde , 2020-10-30)

#12633

Fordi disse indgreb er ude af proportion i forhold til konsekvenserne

lars jakobsen (Kbh Nv, 2020-10-30)

#12634

jeg skriver under fordi det er samfundsmæssigt uforsvarligt det der foregår!

Lisa Hilleke (Nykøbing F, 2020-10-30)

#12636

At det nye lovforslag er fuldstændigt i strid med menneskerettigheder og demokratiske principper.

Lars Muhl (Odder, 2020-10-30)

#12637

Jeg er uforstående overfor de indgreb der foretages som genererer mere skade en gavn for alle, vores natur og verden.

Vi er selvstændige tænkende individer men fratages fuldstændig ret og ansvar til selv at mærke og dermed kunne tage stilling til valg som vil være bedst for vores egen sundhed og virke.

Emmamaria Vincentz (Dragør, 2020-10-30)

#12638

Jeg synes mundbind skal være gratis når det er et græv vi skal gå med det

Mathias Andersen (Ringsted , 2020-10-30)

#12640

Jeg er yderst utilfreds med den måde magthaverne skaber et angst præget samfund, uden at have evidens for deres indgribende krav, regler og love

Nita Johannesen (København Ø, 2020-10-30)

#12642

Vil se mere evidens.

Martin Schulz (Aabenraa , 2020-10-30)

#12647

Fordi det er vigtigt og rigtigt. I Tyskland har vi de samme problemer-derfor skriver jeg under

Hans Arden (Weimar , 2020-10-30)

#12648

Påbydet om at bære mundbind, er det der fik mig til at skrive under
Eksperterne skulle prøve at bevæge sig ud i den rigtige verden, og se at 99% bruger mundbind forkert, mig selv inklusiv, men det kan da kun være med til at smitte tallet stiger

Lars Nielsen (Funder Kirkeby , 2020-10-30)

#12650

Jeg er uforstående overfor de lovindgreb, som regeringen og folketinget har foretaget i forbindelse med det aktuelle udbrud af Covid-19. Jeg er bekymret.

Ghita Friis (Hillerød, 2020-10-30)

#12651

Jeg skriver under fordi regeringens tiltag er ødelæggende for befolkningen, for vores velfærd og vores sundhed; både fysisk og mentalt.
Det er ødelæggende for vores børn, vi bliver splittet og vores frihed berøvet, på trods af at dødeligheden er så lav!

Nønne Behrsin Hansen (København, 2020-10-30)

#12652

Frit menneske

Jesper Christensen (Herning, 2020-10-30)

#12653

Jeg kunne ikke være mere enig i teksten.

Martin Lütken (Næstved , 2020-10-30)

#12654

Vi skal tillade os selv, at være kritiske!!! Frihed tilbage til DK..!!

Sandra Rosengren Jensen (Brønderslev , 2020-10-30)

#12659

Jeg skriver under fordi der ikke er objektiv evidens for restriktioner, samt restriktionerne har langt mere skadelige økonomisk, helbredsmæssigt, socialt og psykisk. Jeg skriver også under da den danske regering har afgivet så meget suværenitet ved bl.a salget af Statens Serum Institut, da jo skulle forekomme at tilhøre Danmark samt lytter og handler direkte ud fra anbefalinger fra udenlandske myndigheder uden selv at skabe en faglig og objektiv vurdering i det danske sundhedssystem. Det er at give sin suværenitet væk og under-erkende danske fagfolk og specialister.

Emilie Sommerhall (Thisted, 2020-10-30)

#12660

Jeg skriver under, fordi jeg er dybt bekymret for mine egne børns trivsel. Ligeledes er eleverne i skolen også begyndt, at blive frustrerede og triste over de begrænsninger de møder i hverdagen. Her tænker jeg på afgrænsede legeområder, tilgang til toiletter, sidde ved enmandsborde, hvilket skaber ensomhed hos nogle elever mv..
Så forventer jeg, at nogle elever bliver utrygge, når kollegaer begynder at bruge mund bind eller visir. Sidst men ikke mindst, så er jeg sclerosepatient på 15. år og har haft et meget godartet forløb næsten uden attacker. Jeg er ikke bange for at gå på arbejde, dyrke min sport, handle uden mund bind, for jeg kender godt til angst og ved hvordan det føles at være bange. Men jeg mener at tiltagene fra regeringen og Sundhedsstyrelsen er med til at skræmme folk, og gøre dem bange for noget de ikke ved hvad er. Dette går ud over fornuften og det selvstændige menneske. En underkendelse af demokratiet og folks ret til at vælge. I foråret gik det rigtig fint med afstand, afspritning, håndvask mv. hvilket jo virkede fint. Så jeg forstår ikke hvor man ikke gør det samme nu?
Vh Mette Lütken

Mette Lütken (Næstved, 2020-10-30)

#12661

Vi ikke lever i kommunist-Kina eller Nord-Korea. Hvor stat dikterer hvad ikke-frie mennesker skal.
Denmark Free !!

Hans-Henrik Hansen (Smørum, 2020-10-30)

#12668

Jeg frygter at det demokratiske samfund som vi har opbygget gennem de sidste mange år, vil lide stærkt, når magten til at skabe omfattende lovændringer uden om regeringen placeres i favnen på meget få mennesker. Jeg syntes ligeledes at man bliver nødt til at danne et overblik hvad dødeligheden er i forhold til hvad der normalt er forventeligt her i landet. Den lave dødelighed indtil nu ligger ikke kun i de tiltag som er gjort siden marts måned, men også i det faktum at covid-19 ikke er så alvorlig som først antaget. Derfor syntes jeg også at vi skal udskyde tiltag som er så absoluterende som de nye corona-regler lægger op til. De nye regler vil være et groft og utilgiveligt indgreb i danskernes privatsfære og retssikkerhed.
Det er min mening at man bliver nødt til at indregne de psykiske og sociale omkostninger som disse fortsatte nedlukninger af landet har på det danske folk. Man kan ikke presse et folk i nød og ikke forvente at folket presser igen. Demokratiet skal man værne om og ikke tage for givet.

Kenneth Klug (Svendborg , 2020-10-31)

#12669

Fordi jeg virkelig ikke stoler på at regeringen og Mette forræderiksen og deres såkaldte "betalte" "eksperter"

Jan Rasmussen (Ryslinge , 2020-10-31)

#12673

Jeg tilslutter mig dette tiltag

Camilla Juel Madsen (Fredensborg , 2020-10-31)

#12674

Jeg er fuldstændig enig på alle punkter.

Sereen Al (kbh ø, 2020-10-31)

#12676

Jeg vil have min frihed og rettigheder tilbage!!!

Camilla Olesen (Humlebæk , 2020-10-31)

#12682

Jeg skriver under fordi, at der efter min socialfaglige vurdering ikke er grundlag for de omfattende restriktioner regeringen har indført.

Ole Michelsen (Aars, 2020-10-31)

#12684

Der er ingen proportionalitet mellem restriktionernes konsekvenser og deres formål.

Christian Clausen (Hørsholm, 2020-10-31)

#12697

Vi er født frie ♥️

Helene Høj (Aalborg, 2020-10-31)

#12698

Jeg er bange for de langsigtede konsekvenser af alle disse tiltag, menneskeligt som økonomisk. Tror absolut kuren er langt farligere end sygdommen.

Lone Rosengren (Storvorde, 2020-10-31)

#12699

Jeg synes det er fuldstændig vanvittigt at gi de restriktioner som regeringen har gjort, når så få mennesker er døde. Det har kostet milliarder, fyringer, angst og frygt, ensomhed og utrolig megen frustration for hele DK, og så få mennesker er døde i forhold til andre meget mere dødelige sygdomme. Det er fuldstændig grotesk at behandle folket på denne måde.

janie Christensen (Gudhjem, 2020-10-31)

#12705

Jeg skriver under fordi der ikke er evidence for at covid 19 eksisterer og fordi at der ikke er evidens for at det er mere smitsom en alm. Influenza.

Linda Thomsen (Hadsten, 2020-10-31)

#12720

Jeg er meget utilfreds med alle de tiltag der er kommet og vil komme i den nærmeste fremtid, fordi der er ikke nok beviser på at det virker og det underkuer totalt os som mennesker

henrik rasmussen (Maribo, 2020-10-31)

#12721

Danmark bør lukkes op

Frank Johannesen (København, 2020-10-31)

#12735

jeg tager afstand fra tvangsaspekterne i hasteloven og fra udkastet til den nye epidemilov

Marianne Have (Korsør, 2020-10-31)

#12737

Jeg er uenig i regeringens håndtering af COVID-19.

Mick Hegelund (Greve, 2020-10-31)

#12744

Jeg skriver under fordi, at samfundet begynder at indtage karakteristikaene fra et diktatur.

Benjamin Bailey (Aalborg, 2020-10-31)

#12748

Jeg vil starte med at sige at jeg er halv fransk og jeg har fulgt den franske debat omkring COVID-19 som er meget mere nuanceret end den danske og jeg er meget glad for at høre at nogle læger herhjemme endelig begynder at snakke om realiteterne og ikke konstant kommer med dystre gæt på hvordan en virus man ikke kender udvikler sig. Det er ufatteligt at høre forskere inden for lægeverden spå/gætte om fremtiden. Med mindre man er fremtidsforsker- hvad det så end er- som må en forsker aldrig spå om fremtiden men kun forholde sig til facts, ellers er vi ovre i tro, og tro hører til i religion
Jeg er helt enig i jeres betragtninger omkring Corona tiltagene som er fuldstændig ude af proportioner, og der er mange ting jeg kunne påpege som jeg finder manipulerende og direkte usande men jeg vil dog nøjes med kun at belyse et par stykker her. For det første så ved en hver statistikker at man Ikke ændrer på måleparameter for det man måler på midt i en statistisk undersøgelse og så derefter siger at man måler det samme!
Først målte man hvor slem virus var, på antallet af døde og hospitalsindlæggelser som er den eneste rigtige måde at måle en epidemi på, og ikke på antal smittede som kan have meget forskellige tilstande og derfor ikke kan fortælle noget om hvor slem virus er.
Men mest af alt er jeg Målløs over hvordan det er lykkes hele den vestlige verden( Vesteuropa og USA) at dæmonisere og forbyde Hydroxiklorokin kombineret med azitromecin på baggrund af den største videnskabelige skandale i dette århundrede, artiklen i The Lancet og New England Journal og medicine og samtidig anbefale brugen af Remdesivir fra Gilead Sciences som påvist ikke virker på COVID-19 og har en toxicitet som påvirker især nyrerne men også ifølge de nyeste studier påvirker leveren i nogle tilfælde. Og dog vælger professor Jens Lundgren at forsætte med behandlingen fordi han FØLER det virker???
Ydermere udtaler en specialLæge sig i dag i pressen om at intet medicin kommer på markedet før det har været igennem den europæiske lægemiddelStyrelse og at det samme gælder for USA som har strikse forhold omkring godkendelse af medicin.
Dette gælder åbenbart på ingen måde for Remdesivir som er blevet købt ind til brug for 1 milliard euro uden at produktet har været igennem de normale testinstanser i Europa og USA
Der er tilsyneladende ikke flere undersøgende journalister tilbage i Danmark. De kritiske spørgsmål ligger ellers lige foran deres fødder men måske de ikke tør?

Jacques Pignot (København, 2020-10-31)

#12749

Jeg savner evidens for alke de tiltag, som vi i vores arbejde, bliver pålagt.

Charlotte Bøjsen (Kerteminde, 2020-10-31)

#12751

Jeg skriver under fordi jeg er helt enig med Mouuritsen i det den kloge kvinde har skrevet. Det er tanker jeg har haft lige siden " hysteriet" begyndte med Mette og nedlukning og hvad der ellers fulgte med. Fornuftig adfærd er hvad det danske folk skal udvise. Hvad Brostrøm har måttet døje er beklageligt, desværre er det sådan når man er dygtig og vil tjene folket til gavn. Mit ønske er at grundloven hurtigst mulig kommer på plads igen. Det er jo den vi alle skal rette os efter i fremtiden.

Eva Christensen (Fredericia, 2020-10-31)

#12761

Er fuldstændig enig i erklæringen!

Thomas Vidø (Frederiksberg, 2020-10-31)

#12764

Fordi håndteringen er drejet helt af sporet. Fordi regeringen begår overgreb på raske mennesker. Fordi de ikke bruger evidens i deres udtalelser. Fordi det corona show skal stoppes nu

Pernille V (Kbh, 2020-10-31)

#12766

Jeg er mægtig glad for at støtte faglig funderede tiltag, der kan være med til at stoppe dette vanvid, som er i gang med at forvandle Danmark til et diktatur, hvor indbyggernes basale rettigheder tilsidesættes og ubegrundet frygt ødelægger folks sundhed, trivsel og liv.
Det kan på ingen måde retfærdiggøres... og tænk engang hvilket samfund vi kunne udvikle, hvis alle de ressourcer i stedet blev brugt på at øge livskvaliteten og glæden ved at bo i Danmark.

Joy Blach (Eneltoft, 2020-10-31)

#12768

Jeg er helt enig i udtalelserne. Jeg er dansk statsborger, og selvom jeg ikke bor i Danmark mere, finder jeg det enormt vigtigt at give min mening til kende, da omstændighederne gælder det meste af verden, også her hvor jeg bor.

Susmi Rosenthal (Calgary, 2020-10-31)

#12771

Jeg skriver under, fordi jeg i over ét år har studeret 5G og konsekvenserne heraf, og at jeg er overbevist at "Corona virussen" blev opfundet for at få menneskene til at holde sig inde, så at 5G kunne udrulles i samfundet uden protester. Der er kommet master op alle vegne og snart kommer der en boom af syge mennesker og dyr, og økosystemet kollapser. Så der er intet hold i faren ved Corona spredning. Influenza findes, og vil altid være der.

Pia Rosenbach (Humlebæk, 2020-10-31)

#12773

Dyr er noget man kontrollere og fra røver friheden.

TONY LARSEN (NIBE, 2020-10-31)

#12779

Jeg mener regerings tiltag og stramninger er ude af proportion.

Vibeke Nielsen (Kolind, 2020-10-31)

#12782

Fordi det sgu er for meget

Lars Lyngsø (Ribe , 2020-10-31)

#12788

Jeg ønsker transparens og at leve i et frit land samt være herre over mit helbred.

Mette Korsholm (København, 2020-10-31)

#12790

Fordi det er møg vigtigt , at sætte fokus på dette

Chelina Bk (Rødovre, 2020-10-31)

#12793

Jeg skriver under fordi, vores demokrati er ved at blive taget fra os.

Jeg skriver under fordi, jeg snart håber vi får aktindsigt i samtlige tilgange i regeringen.

Jeg skriver under fordi, at det er det rigtige at gøre.

Mike Bott Jensen (Kolding, 2020-10-31)



Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...