Der skal findes en bedre løsning på genhusningen af vores børn!  

Kommentarer

#205

I sign it because my 2 children are studying in this school and we are all going to be badly affected by intended decision from København Kommune. I believe that it is an absurd decision and it should be stopped or changed to take a fair consideration of the taxpayers who were living in Sluseholmen for over 9 years.

(København, 2018-04-16)

#207

I sign it because my 2 children are studying in this school and we are all going to be badly affected by intended decision from København Kommune. I believe that it is an absurd decision and it should be stopped or changed to take a fair consideration of the taxpayers who were living in Sluseholmen for over 9 years.

(København, 2018-04-16)

#233

Mit barn skal have en bedre løsning på sin fremtidige skolegang

(2450, 2018-04-17)

#240

Børnene skal kunne have en sikker adgang fra skole til kkfo. Der er ikke meget sikkerhed i at placere en genhusningsskole 1,5 km væk,

(Kbh SV, 2018-04-17)

#247

Jeg skriver under fordi jeg mener det er under alt kritik at man ikke fra KKs side kommer med bedre løsningsforslag for vores børn. Synes det er et kæmpe svigt fra kommunes side at man ikke har været bedre i byplanlægningen.

(København Sv, 2018-04-17)

#265

Mine 2 sønner har brug for stabilitet ogvtryghed i hverdagen, da de netop er startet på skolen.

(Limhamn, 2018-04-18)

#275

fordi jeg synes at denne løsning er skabt af mennesker, som mangler ansvar og evner til at tage strategiske løsninger

(Valby, 2018-04-19)

#277

vil bedste for min søn og hans trivsel

(København SV, 2018-04-19)

#279

Fordi man altid først skal sikre børnene!

(København, 2018-04-19)

#281

Min store dreng bliver potentielt berørt at situationen. Jeg synes det er under al kritik man ikke har gennemtænkt denne situation når man tillader så meget nybyggeri.

(København sv, 2018-04-19)

#282

Fordi jeg er fuldstændig enig og har 2 børn der går på skolen.

(København SV, 2018-04-19)

#287

Jeg er meget enig i de bekymringer der rejses

(København, 2018-04-19)

#291

Fordi jeg mener at vores børn bør sikres skolegang i det område, hvor vi bor og hvor de har deres dagligdag.

(2450, 2018-04-19)

#298

Børnene skal være i den bydel hvor de or ikke flyttes ud efterforgodtbefindende.

Det er ikke ligefrem gratis at bo i “Frank Jensen” by til at begynde med.

(København sv, 2018-04-20)

#299

København burde være en by, hvor man kan fremtidsplanlægge, når det nu engang er det samme parti, der har overborgmesterposten efter hvert valg. Skolerne er fundamentet for fremtiden, så tag dog for fanden det her seriøst. Har regnearket ikke taget højde for at det her drejer sig om mennesker?

(København SV, 2018-04-20)

#309

Jeg har to børn som allerede har gået i skolens pavillon-løsning da De startede hvor skolen ikke var klar.
Nu ser det ud til at minimum den ene skal gå i skolens kommunens pavillon løsning igen!
Det kan i værste tilfælde betyde at det kun bliver 30% af hans skoletid der bliver i en permanent bygning!
Uholdbart - og synd for han (og mange andre børn fra skolen)....

(København SV, 2018-04-20)

#310

Er enig og meget utilfreds med bydelsplanlægningen. En skolegang skal være et kontinuerligt, trygt forløb og derfor faste, velkendte, gode rammer for at få det gode resultat mht trivsel og indlæring

(København , 2018-04-20)

#312

Mit barn ikke kunne få en vuggestueplads og nu da hun er kommende skolebarn, er der ikke plads i børnehaven, så nu skal hun i 3 forskellige børnehaver indtil den 30/6.
Så starter skolelivet... som også lyder som ustabil.... få det nu fixet Københavns kommune!

(København sv , 2018-04-20)

#316

Situationen som den er nu ikke er acceptabel fra børnenes perspektiv. Den langsigtede planlægning i denne sag har været aldeles fraværende. Men kan rettes op...kom nu

(Kbh sv , 2018-04-21)

#318

Det er simpelthen for ukompetent en beslutning. Jeg forstår ikke at man som politiker kan være så uansvarlig at man ikke har tænkt infrastrukturen ordentligt igennem i byplanlægningen. Inddrag dog fagpersoner til at lave planlægningen. skandaløst!!!!.

(Kæbenhavn, 2018-04-21)

#319

Hvornår arbejder forvaltningerne sammen i Københavns kommune? Hvorfor er børne og unge ikke bare en smule opsøgende på hvad teknik og miljø giver af byggetilladelser? Hvorfor følges der ikke op på gældende lokalplaner?

(København SV, 2018-04-21)

#326

Jeg skriver under fordi det er rimeligt at vores børn bliver placeret i kendte lokaler. Tæt på skolen

(København Sv, 2018-04-21)

#327

Det skal ikke være utrygt at gå i skole, og man skal føle sig som en del af den skole man går på

(Greve, 2018-04-21)

#328

Genhusning max 500 m fra Skolen

(København SV, 2018-04-21)

#329

Jeg skriver under fordi jeg ønsker bedre skoleforhold til vores barn.

(København SV, 2018-04-21)

#331

Københavns kommune bør tage konsekvensen af mangelfulde beslutninger og skabe en holdbar løsning på et selvskabt problem. Vil man have skatteborgere til kommunen må man sørge for den nødvendige infrastruktur. Det burde være meget enkelt!

(København, 2018-04-22)

#345

Det er uacceptabelt løsning, 1,5 km og midletidligt barakker.

(København, 2018-04-23)

#349

Jeg har en datter der går i O. klasse på skolen i Sydhavnen.

(Hvidovre, 2018-04-23)

#350

Vores børn på Skolen i Sydhavnen efterhånden fortjener nogle rolige rammer tæt skolen og ikke 1,5 km væk.

(København SV, 2018-04-23)

#367

Jeg bor på slusen og har børn der går i børnehave og vuggestue på Vesterbro. De skal også i skole på et tidspunkt.

(København, 2018-04-24)

#377

Alle vores børn skulle have muligheden for at være med i fælleskabet, der dyrkes på skolen. Helt sikker at vi kan finde en bedre løsning til problemet.

(København , 2018-04-25)

#381

Jeg skriver under , da jeg har tre dejlige børnebørn som hører til skole på Sluseholmen . Man kan da ikke byde mindre børn at de skal genhuses langt fra skolen , og nogle skal
måske så langt at de skal med bus

(Holstebro , 2018-04-25)

#383

det kan man sq ikke være bekendt over for vore børn
fordi der sidder nogle et sted og har sovet så kraftigt i timen

(Rødvig Stevns, 2018-04-25)

#391

Børnene i kvarteret ikke skal betale regningen for kommunens manglende (gode) planlægning.

(København, 2018-04-26)

#392

Jeg er bekymret for området har boet her i 11 år og har 2 børn der går på skolen. Skolen er hvad der binder det nye sydhavnen sammen, hvis den ikke køre vil området dø

(København SV , 2018-04-26)

#394

Jeg skriver under fordi mange børn allerede har tilbragt 2 år i barakker i forbindelse med branden for 5 år siden. At fjerde og femte årgang risikerer at tilbringe op til 40% af deres skolegang i skurvogne, er helt og aldeles uacceptabelt.

(København SV, 2018-04-26)

#395

Jeg kan slet ikke forstå hvordan kommunen kan være så sent ude, men det antal nybygget boliger og tilflytning, har man vidst i mange år at skolen vil blive for lille. Det er helt uhørt at barakker til genhusning skal ligge så langt væk fra skolen, da man som barn aldrig vil få sammenhæng i sin skoledag med skolen og de faciliteter der er.

(København SV, 2018-04-26)

#397

Fordi vi gerne vil høres.
Min søn i 5. Klasse har allerede været igennem 3 genhusninger under hans skoleforløb på skolen i Sydhavnen og tillige lukkes der nu ned for 5. Klasserne i hans klub et år før beregnet, da der ikke er plads. Dvs at de skal til at cykle til klubber i Sydhavnen fra 1. Maj. Det hænger i en tynd tråd, da mange vælger det fra, da det virker uoverskueligt at skulle sende sine børn til en anden bydel.
Det er utroligt at kommunen ikke kan løse de udfordringer det giver i et område som vores.
Jeg har et forslag:
Kan kommunen fx leje 3-4 opgange med 18 stk lejligheder i en af de nye boligkarrér på teglholmen til genhusning af vores børn de kommende 4 år?

(København SV, 2018-04-26)