Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Kommentarer
#1406
Jeg synes alle skal kunne bo og leve i alle lande.Mads Knigge (2025-01-24)
#1411
Jeg kender ikke Audrey personligt, men efter en objektiv vurdering finder jeg, at en udvisning hverken er i Danmarks eller Audreys bedste interesse.Hun virker velintegreret, taler dansk, er i gang med uddannelse og kommer fra et land med et demokratisk værdisæt, der ligner det danske og har tydeligt tilhørsforhold til Danmark. Derfor er der intet, der tyder på en potentiel fundamentalistisk trussel i fremtiden.
kim sølvsten (2025-01-24)
#1413
Lad nu den integrerede pige blive og send for dælen de utilpassede lykkeriddere hjem til deres jordhuler 😡😡Det kan da ikke passe i kun kan finde ud af at sende mønster borgere ud af landet 😡😡😡
Nichlas Charlie Rasmussen (2025-01-24)
#1417
Fordi det er åbenlyst åndsvagt at hun bliver udvist på det grundlag. Det giver jo slet ingen mening. Er i gang med at uddanne sig, har mange venner, er åbenlyst fuldt integreret, er meget vellidt, er ustraffet... Altså har galskaben ingen ende!Mike Barbré (2025-01-24)
#1421
Fordi det er en dybt urimelig afgørelse!Helena Korsgaard (2025-01-24)
#1424
Jeg har selv stået og kæmpet med en opholdstilladelse til faren af mine 2 børn. Det var noget nemmere i 2002. Nu er det en næsten umulig opgave. Jeg håber det lykkedes for dig🙏Anita Sørensen (2025-01-24)
#1428
Fordi jeg synes hun har lov til at være en del af os danskere.Mille Leer (2025-01-24)
#1431
Fordi det er rigtige at skrive under.Kristian Hasager (2025-01-24)
#1436
Det kan ikke passe at man kan blive smidt ud af landet på sådan en teknikalitet. Desuden er USA ved at opnå ustabilitet uden lige.Rebecca Iversen (2025-01-24)
#1464
Det her virker som en absurd situation, og hun har boet i Danmark længere tid end så mange andre, som har fået lov til at blive.Gustav Kjeldsen (2025-01-24)
#1472
Det er dybt uretfærdigt at udvise hende.Flemming Falk (2025-01-24)
#1488
Jeg skriver under fordi jeg syntes det er noget pjat, jeg kender hende ikke personligt men syntes det er for vildtEja Weis (2025-01-24)
#1491
Det er vanvittigt, at bureaukrati og systemtænkning kan få lov at ødelægge et velfungerende og integreret menneskes liv. Vi mangler mere medmenneskelighed i systemet, så mit håb er, at dette kan være med til at genoprette dét samtidig med at sikre et ungt, velintegreret menneskes muligheder og livskvalitet.Lise McDowall (2025-01-24)
#1495
Fordi det er ikke ret i situationen.Silas Throksø Frederiksen (2025-01-24)
#1496
Jeg synes det er uretfærdigt, at pigen bliver straffet for, bare fordi hun bare vil gør alt efter bogen og omregistrerer sig med det samme.Det kan man i hvert tilfalde ikke gøre, så længe der er utallige indvandrede storforbryder der bliver tolereret i landet.
Thorsten Manewald (2025-01-24)
#1502
Det er uretfærdigAnton Mæhlisen (2025-01-24)
#1527
Jeg kender Dictes kæresteKarl Emil Svendsen (2025-01-24)
#1528
hun er god for vores samfund og virker som om hun har gode dansje værdiersilas nygaard (2025-01-24)
#1535
Det giver ikke mening.Søren Steffensen (2025-01-24)
#1536
Dette er meningsløst og der er et hul i vores kasse tænkende system. Du burde bruge din energi på din uddannelse og nyde de måske bedste år i dit liv. Held og lykke med at blive i DK.Anne Højgaard Jensen (2025-01-24)
#1540
Det er jo så fjollet at man vil udvise en 18 årig pga en teknisk detaljeMie Saltoft (2025-01-24)
#1549
Jeg ønsker at leve i en verden styret af kærlighed og sund fornuft i stedet for rigide regler.Vibeke Lundby (2025-01-24)
#1559
Det er så dumt at en lille teknikalitet på bopæl skal bortsende en ung dygtig talentfuld kvinde som tydeligvis er et positivt aktiv for Danmark. Jeg ønsker at hun skal blive boende og er velkommen i mit Danmark!Stop galskaben.
Rikke Bæk Bundgaard (2025-01-24)
#1562
Jeg underskriver fordi det her er et klart eksempel på hvor elendigt det danske bureaukrati fungerer.Der er ingen grund til at ødelægge en velfungerende ung piges fremtid, fordi der er et system som ingen mening giver.
Jeppe Kragholm Nielsen (2025-01-24)
#1569
Danmark har brug for dygtige unge velintegrerede mennesker uanset hvilket land de kommer fra.Michael Holmer (2025-01-24)
#1590
Jeg skriver under, fordi jeg finder det dybt urimeligt, at unge mennesker som Audrey kommer i klemme i systemet og bliver skilt fra deres familie og det liv og land, som de er knyttet til. Som Audreys lærer på Viborg Katedralskole kan jeg bekræfte, at hun er en dygtig, dedikeret og integreret studerende, som uden tvivl bidrager positivt til det danske samfund nu og i fremtiden.Margit Lykke Fredsgaard (2025-01-24)
#1591
Jeg skriver under, fordi jeg synes det er mega uretfærdig, at hun bliver sendt til USA på grund af en teknisk fejl. Hun studere og er i 2.g. Hun har deltaget i masse ting og hun gør altså noget for vores samfund. Ser ingen grund til at hun ikke må være her!Simona Monkevičiūtė (2025-01-24)