Skrivunder.net

Bevar disc golf banen i Momhøje uden forringelser.

Kommentarer

#2401

Fordi jeg ser disc som en sund sport, og ikke usund sport for naturen heller. Banerne i DK ligger ofte i noget produktions skov. Det bidrager ikke til
Biodiversitet eller går under “god natur” alligevel, så det er sundt for mennesker at få følelsen af natur, og det ødelægger ikke habitater. Nærmere modsat, der kommer noget lys ind, og der er ofte flere sjove arter i kanten af en fairway på discgolf banen end der er 100 meter længere inde.
Så ja, lang forklaring på hvorfor jeg synes der er tosset fra et sundhed og natur synspunkt.

Alexander Groth (3480, 2026-04-15)