Sig ja tak til Premier League og TV3 Sport 2, AN-TV!

Hej Entusiaster.

I forbindelse med Viasats overtagelse af TV-rettighederne til Premier League, så har Viasat tilføjet nye programmer. En af disse programmer er TV3 Sport 2, som Stofa kunder som er ved antenneselskabet AN-TV stadig ikke har fået adgang til. Efter at have snakket med Stofa er jeg blevet oplyst om, at programudvalget skal diskutere om de vælger at tage den ind i løbet af næste uge. Det ville være en katastrofe hvis de vælger at sige nej, da Premier League jo er hjertet i mange sport-pakkers sortiment.

TV3 Sport 2 er vigtig fordi at det er her de eksklusive kampe vil blive vist, som typisk er alle kampene med Manchester United, Chelsea, Manchester City, Liverpool, Arsenal, Swansea og Tottenham. Det er kampene med disse hold som virkeligt gør sæsonerne spændende og det er disse mandskaber, som gang på gang leverer solid fodbold som får en til at glemme vores egen Superliga med deres forblændende spil. Derfor skriv under på den her underskriftsindsamling, send den til dine venner og så skal jeg personligt gå ned i AN-TV butikken med den i løbet af weekenden.

Lars

En ivrig Premier League fan