Selvfølgelig skal ulven være i Danmark

animal-animal-photography-big-682375.jpgMan hører hele tiden at Danmark er for lille til ulve, det er for dyrt at sikre sine dyr, man er bange osv. Men hvis man overførte de argumenter til resten af verden, så var der heller ikke plads til tigre, elefanter, bjørne, løver, leoparder osv. For der er snart ingen steder på jorden mere hvor vilde dyr kan leve uden at komme i konflikt med os mennesker. Så det er ikke bare Danmark der er for lille, men hele verdenen. Hvis de vilde dyr skal have en chance, så må vi give plads til og acceptere dem, også selvom det er forbundet med udfordringer. Hvis vi ikke kan det i Danmark, hvorfor skal andre så leve med dyr der både er mere besværlige og meget farligere for os mennesker. Hvis du også syntes at en verden uden mange af de vilde dyr ville være et stort tab, så skriv under på at der skal leve ulve i Danmark. En stemme på ulven i Danmark, er en stemme på alle vilde dyr på denne jord.

Ulvens venner i Danmark    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Ulvens venner i Danmark tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.