SELSKABSSKAT AFLØSES AF 1% TRANSAKTIONS-AFGIFT PÅ DIGITALE PENGE TRANSAKTIONER !

Kære Hr. / Fr.,

SELSKABSSKAT AFLØSES AF 1% TRANSAKTIONS-AFGIFT  -  er 1 punkt ud af 31 af JFKś Partiprogram

Selskabsskatten fjernes. I stedet indføres en digital transaktions-afgift på 1% på alle digitale penge-transaktioner ind og ud af danske banker. Selskabsskatten vender den tunge ende nedad, idet det hovedsageligt er små danske virksomheder, der betaler selskabsskat. Ved at introducere en transaktionsafgift i stedet, så vil alle virksomheder, der opererer i Danmark bidrage ligeligt til samfundets opretholdelse.  Læs mere:  SELSKABSSKAT AFLØSES AF 1% TRANSAKTIONS-AFGIFT PÅ DIGITALE PENGE TRANSAKTIONER

Danmark - JFK har brug for vores hjælp. Med en vælgererklæring siger du ja til, at partiet JFK – Jorden Frihed Kundskab må stille op til folketingsvalg. Partiet har brug for 20.000 vælgererklæringer for at stille op til folketinget.   VÆLGERERKLÆRING

cropped-Jfk-Logo-for-word-12.png

SELSKABSSKAT AFLØSES AF 1% TRANSAKTIONS-AFGIFT PÅ DIGITALE PENGE TRANSAKTIONER er 1 punkt ud af 31 af JFK  PARTIPROGRAM

Ved at underskrive giver jeg Mads Palsvig tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.