PROTESTBEVÆGELSEN

Der sker en global opvågning der giver håb. Flere og flere folk kan gennemskue at systemet er problemet. Vi skal nu samle de GODE KRÆFTER og sige STOP til det syge system! Med en god organisering og 3 mærkesager, som INGEN kan sige nej til, som vores værktøj.

Diverse vælgererklæringer hjælper ikke, da der ikke kan trænges igennem statens ensidige og enevældskontrollerede mur, som gør at vi splittes igennem at skulle erklære os vælgere for EN bestemt gruppe (fx vil flere partier modarbejde hinanden i jagten på stemmer, som så til sidst alligevel går til enevælden i det politiske system). Da vi ved, at vi bliver bedraget af den korrupte stat, er der fundet 3 mærkesager, som vi vil tilslutte os allesammen - og som i forening vil sætte os fri som mennesker!

Derfor håber jeg på, at i vil sende jeres e-mailadresse og dele opfordringen rundt omkring, således vi en dag får et kartotek med navne/underskrifter og emailadresser, som vi vil kunne bruge til en seriøs demokratisk organisering af kræfterne i kampen om mærkesagerne - og i kampen imod den uretfærdige enevældsmaskines organer og dens kontrollerede korporatisme.

Så vil vi senere via underskriftsindsamlingen, kunne stemme om en professionel og kompetent organisering af events til gavn for mærkesagerne, hvor vi denne gang forhåbentlig ikke bliver modarbejdet af staten og hinanden internt. Vi skal være bevidste om, at sandhedssøgende folk typisk/ofte er individualister, som hurtigt farer i flint og på narcisistisk vis står fast på sig selv og sine holdninger, hvilket sammen med statens del og hersk strategier, er hovedårsager til, at vi for hurtigt splittedes som folkelige foreninger, der ønskede forandring optil nu. Det skal være slut nu. Hvis vi kan samle tilslutning til disse vigtige 3 mærkesager, så kan vi forhåbentligt en dag samle alle og få indført frihed istedet for statstyranni! Sandheden kan ikke holdes tilbage.

- Folket skal blive gældsFRI. Jeg går ind for fuld folkedividende af pengeskabelsen, istedet for gæld til private banker og den fremmedejede centralbank
- Jeg går ind for total fri cannabis
- Jeg går ind for mere direkte demokrati - og mindre topstyret centralisering

Jeg, navn+e-mail , går ind for disse 3 mærkesager - og kræver at min stat arbejder herfor. PROTESTBEVÆGELSEN er ejet i fællesskab af alle tilsluttede med navn og email via direkte demokrati - og har kun denne og de 3 mærkesager som interesse fremefter!